jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 tror nok ikke det nei. Om det ikke blir brukt må man bare tømme det ut.
Brillemamma Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 mm kan varmes opp 2 ganger! Men det bør ikke stå mer enn 4 timer etter 1.gang du varmet det!
mammaen til Helena Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2006 takk for svar! da er det bare å helle den ut... men mme kan varmes opp flere ganger i mikroen, stemmer ikke det?
Brillemamma Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 mme skal IKKE varmes fere ganger nei. Ble fortalt på ammedebatten der av ammehjelpere at mm kan varmes opp to ganger.
Elimie :-) Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 jeg har varmet opp mm to ganger og det har gått helt fint. Jenta mi har hatt en del magesmerter fra fødselen, så jeg vil tro at hun ihvertfall hadde reagert om det var noe galt med melken hun fikk da den var varmet opp to ganger. MEn ingen reakjon i det hele tatt. Må legge til at det var gått under 4 timer siden jeg varmet den opp første gangen.
Blomman Skrevet 9. desember 2006 #10 Skrevet 9. desember 2006 ammehjelpens råd er en gang! Det er de retningslinjene vi har fra melkebank og norsk kompetansesenter for amming. Får ikke åpnet ammehjelpen.no nå , men dere kan sjekke selv under amming fra a-å
Brillemamma Skrevet 9. desember 2006 #11 Skrevet 9. desember 2006 Hmmm... da har iallefall jeg fått feil informasjon om det der inne...
Blomman Skrevet 9. desember 2006 #12 Skrevet 9. desember 2006 Jeg vet at det er blitt sagt at mm kan varmes to ganger inne på ammedebatten, men det er desverre ikke Ammehjelpens offisielle anbefaling- mulig nettstedet kellymom.com sier det er greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå