Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 hva er best egentlig? dynposen kostet bare halvparten av voksi-posen, men det har vel ingenting med kvaliteten å gjøre?
MM med spire Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 jeg er veldig for voksi jeg da... Synes de er helt supre, og verdt hver krone!!!! Gode og varme gjennom hele vinteren...synes babyene ligger lunt og godt... Kjekt at de er enkle å vaske og... også vokser de jo med barnet...så man har den lenge... På hjemmesiden... voksi.no el voksi.com .... (husker ikke helt...) Der står det iallefall mere... ) Har brukt lammeskinn under voksi og... da trenger man enda mindre klær på under...
kristin2 Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 En fordel med voksipose er at du kan få kjøpt til en såkalt liggeplate med bærehanker på. Sånn sett så kan du faktisk bære babyen i voksiposen, veldig greit for de som bor i bygård/blokk uten heis. Denne muligheten har du nemlig ikke med noen av de andre posene så vidt jeg vet hvertfall.
siljemedbabyimagen Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Dunpose! Anbefaler Oldenwälder Lammy XL. De er kjempemyke og varme og her avtagbart saueskinn i bunnen. Mye enklere å pakke inn babyen i. Holder til ungen er ca 2 år, og du får ingen glipper slik du lett kan få med voksi-posene når barnet blir større. Vårt lille nurk elsker å sove i vogna i Lammy-posen sin!!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 voksi kan brukes til barnet er 3 år, lett å regulere temp pga du har både sommer og vinterdyne inni, lett å bruke, stabil temp, slipper at glipper med trekk, er også tett helt opp til halsen(du regulerer selv hvor tett du ønsker) i motsetning til andre poser. du trenger bare 1 pose løpet av den tida barnet sover på dagtid. kan brukes innendørs som sovepose med sommerdyna lett å åpne om du tar med vogna på butikk uten at barnet våkner av lyder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå