Gå til innhold

voksi pose vs dynpose me lammeskinn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er best egentlig? dynposen kostet bare halvparten av voksi-posen, men det har vel ingenting med kvaliteten å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig for voksi jeg da...

Synes de er helt supre, og verdt hver krone!!!!

Gode og varme gjennom hele vinteren...synes babyene ligger lunt og godt... Kjekt at de er enkle å vaske og... også vokser de jo med barnet...så man har den lenge...

På hjemmesiden... voksi.no el voksi.com .... (husker ikke helt...) Der står det iallefall mere... :))

Har brukt lammeskinn under voksi og... da trenger man enda mindre klær på under...

• 2 uker senere...
Skrevet

En fordel med voksipose er at du kan få kjøpt til en såkalt liggeplate med bærehanker på. Sånn sett så kan du faktisk bære babyen i voksiposen, veldig greit for de som bor i bygård/blokk uten heis.

Denne muligheten har du nemlig ikke med noen av de andre posene så vidt jeg vet hvertfall.

Skrevet

Dunpose! Anbefaler Oldenwälder Lammy XL. De er kjempemyke og varme og her avtagbart saueskinn i bunnen. Mye enklere å pakke inn babyen i. Holder til ungen er ca 2 år, og du får ingen glipper slik du lett kan få med voksi-posene når barnet blir større. Vårt lille nurk elsker å sove i vogna i Lammy-posen sin!!!

Skrevet

voksi kan brukes til barnet er 3 år, lett å regulere temp pga du har både sommer og vinterdyne inni, lett å bruke, stabil temp, slipper at glipper med trekk, er også tett helt opp til halsen(du regulerer selv hvor tett du ønsker) i motsetning til andre poser. du trenger bare 1 pose løpet av den tida barnet sover på dagtid. kan brukes innendørs som sovepose med sommerdyna

lett å åpne om du tar med vogna på butikk uten at barnet våkner av lyder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...