Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Skal ha hjelp av en 14 åring til å vaske rundt , hva er vanlig å betale? Kommer til å være i nærheten å hjelpe til med det jeg klarer. Deilig med litt avlastning. Er det vanligå betale per rom/ timebetaling hva gjør dere andre?
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Jeg fikk timebetaling da jeg drev med sånn i min ungdomstid(altså for 6 år siden ) tror jeg fikk 60 kroner timen eller no sånn...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Jeg skal også ha hjelp til å vaske rundt og har tenkt å gi 60 kr timen. synes de skal sitte igjen med noe etter jobben og. Lettere å be flere ganger da.
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 jeg har en fast vaskejobb hos en i familien, og får da 300kr hver gang fast. bruker litt under 2 timer, så ganske bra timesbetalt da. men hadde ikke giddi å vaska for 60 kr timen... når jeg skal ha hjelp selv nærmere termin så kommer jeg til å betale 300 kr for gangen, og da skal hun vaske bad, støvsuge, tørke støv og vaske gulv, noe som vil ta under 2 t.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 hva slags alder er det på hun som skal vaske til deg da? hva synes dere andre, ønsker ikke å ha det på meg at jeg utnytter heller?
Mrs. Bouquet Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Vaske er litt tyngre og kjedeligere arbeid enn for eksempel barnepass. 14 åringer er så ulike, så jeg hadde vel betalt etter som fortjent med tanke på innsats og hvordan jobben blir utført, og ikke etter alder. Gjør 14-åringen en god innsats, jobber flittig og nøye, hadde jeg betalt en 100 lapp i timen, men må h/n pushes og hales i, og ikke viser særlig interesse i å gjøre en skikkelig jobb, hadde jeg betalt deretter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå