Gå til innhold

Da har jeg meldt meg på Greta Rhode kurs! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må gjøre noe med vekten, så da har jeg meldt meg på kurs som starter på nyåret.

Kurset var for ammende så dette virker lovende =)

Skrevet

Skal ta et oppgjør med vekten når jeg er ferdig å amme jeg :-) Går ned i vekt nå da, men sagte syns jeg! Har jo en enorm apetitt for tiden! Må være ammingen, for sån har jeg aldrig hatt det før!

Uansett: Ønsker deg lykke til :-)

Skrevet

Skulle jo stå sakte der :-)

Skrevet

Skulle ønske vi hadde slike tilbud her jeg bor! Lykke til med kurset!

Jeg har gått opp i vekt etter sykehuset, og kjenner jeg blir litt oppgitt. Får så enorm appetitt av amminga, og det er selvfølgelig ikke sunne ting jeg hungrer etter.... Prøver å gå 1-2 timer trilletur om dagen, men spiser meg opp igjen på kvelden. URRRRGH!

Skrevet

Hei ;)

jeg går ikke på kurs,men har lånt mamma si bok i 1 uke nå, og har rast ned 1.3kg på den tia med bare å endre pålegg (spiste brunost på alt før), og på å spise oftere og mindre hver gang...

Lykke til :o)

Skrevet

hei fertila hvor mye koster et slikt kurs egentlig.

jeg vurderer sterkt å gå på et slikt kurs selv og det passer fint å begynne etter nytår. da rekker lillemann å bli 6 uker før jeg begynner med noe. og siden det er for ammende så slipper jeg å tenke på at det skulle ha noe å si for det.

Skrevet

Grattis!

Er ferdig jeg og tok av 8 kg på kurset og 2 nå etter kurslutt. Kommer i de gamle buksene og begynner å bli fornøyd med kroppen min igjen.

Gled deg!

Det gikk så lett og er helt herlig når du er i gang!!

Vil anbefale deg å trene mye, da blir det slappe fast igjen:O)

Skrevet

Hvor lenge varer ett sånt G R. kurs??

Skrevet

8 uker varer et kurs, jeg gikk på det etter første mann hadde blitt ett år... gikk masse ned i vekt når jeg ammet og like mye opp igjen da jeg sluttet, gikk på kurs og gikk ned 12 kg, så det funker og etter det har jeg holdt meg stabil:)

Skrevet

sjiga

sjekk hjemmesidene

tror det koster ca 1800.....jeg får vel stå på så det blir verdt pengene.

Skrevet

kan dere som har gått der forklare litt detajlert hva det gikk ut på ? Vurderer sterkt å gå på et selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...