Gå til innhold

siste sjanse på egenhånd!

Anbefalte innlegg

Etter jul skal jeg begynne med ivf behandling og er nå inne i min siste naturlige periode. Har el på mandag, så nå er det bare å kjøre på, krysse fingrene og håpe på et under! Det merkelige er at jeg nå etter snart 4 år (eller 45 pp), fortsatt har troen på at vi skal få det til nettopp denne pp. Merkelig dette her at kroppen klarer å få oss optimistiske selv etter de voldsomme nedturer vi så ofte opplever.

Det hadde jo vært en så fantastisk julegave å få se krysset!! Har ikm 26 desember, så jeg kommer sikker til å teste på 24...I håp om å få se et under, eller kanskje ødelegge julekvelden... Kanskje ikke så lurt å teste akkuratt den dagen likevel..??

Ja, ja ha en fin førjulstid da dere!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7400544-siste-sjanse-p%C3%A5-egenh%C3%A5nd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker dere lykke til kanskje snart...

Og krysser det jeg har for at dere klarer dette på egen hand...:)

Men det er vel godt å vite,at skjer det ikke noe nå,så er det store sjanser på nyåret !

God klem fra

Takk for lykkeønskninger!

Vi søkte om ivf i september, var inne til forsamtale i midten av november, skal begynne med nedregulering i midten av januar og skal ha egguttak i begynnelsen av februar. Fra søknaden var sendt til vi skal være ferdige med forsøket tar det ca 5 mnd. Vi skal på Haukeland, men vet at det er ulik ventetid på de ulike klinikkene rundt om i landet.

Jo, da det er godt å vite at man kan få hjelp hvis vi ikke klarer det denne gangen heller. Ivf er jo et helt fantastisk tilbud! Men, siden det ikke er påvist noen feil med noen av oss, så vil vi jo så veldig veldig gjerne klare dette selv!

Tok forresten el test nå og den var positiv.. Så her skal vi nok feire 2. søndag i advent på vår egen måte. he, he..

Ha en fin søndag!

Lykke til med siste Pergo-kur! Håper spiren sitter for dere denne gangen! :o) Jeg skal starte på min siste Pergo-kur på onsdag. Hvis ikke den funker, så blir vi sendt videre til inseminering (AIH) på nyåret. Det er ikke noe galt med oss heller, bortsett ifra at jeg har sjelden EL. Mulig vi hører om de kan sette oss på venteliste for prøverør samtidig. Skal ikke dere prøve inseminering?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...