Gjest Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Long time no see. Hvor er det blitt av deg? Travelt? Må ikke svikte oss helt, snuppa hihi. Håper det går fint i den nye jobben, og med bryllupsplanene Klem
Happy H Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Heeeey vennen!!!! Uff, heilt dårlig samvittighet vettu, har jo ikkje vert her på evigheter.. Har vert utrolig travelt den siste tidn. Full fart på jobb, og ein vanvittig tøff arbeidsplass..så eg har vert ganske sliten. Ellers har eg passa søskene min ein del, vert litt på austevoll, så tio har bare forsvunnet. Fikk heilt sjokk i dag når d gikk opp for meg at d faktisk bare e 14dager igjen t julaften.hjeeeeelp!!! Litt komisk ting e at eg va på julebord m din fetter på fredag. Han viste seg å være en av sjefene t min mann..hehe, verden e ik stor. Roger J.. Kossn står d til hos deg?og her inne? e d noe liv? Ska prøve å poppe opp her inne litt oftere. Håpe du får en super 2søndag i advent:)eg ska på julekonsert idag, gleda meg!!! Klem klem
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Godt å "se" deg igjen. Vittig at mannen din jobbe hos fetteren min da. Ikke stor, denne verden. Nå skal det sies at vi ikke har verdens beste kontakt. Er så stor familie at det nesten er umulig. Og når man bor langt vekke så.... Ser han jo en del på Møkster om sommeren, ellers er det fint lite. Skjønner hva du mener med at det er travelt, ja. Har hatt en knall-travel åpning på jobb etter permisjon, men det har jo vært kjekt og. I dag har jeg baka kaker til bursdag i morgen. Lurer bare på hvordan i huleste jeg skal få kaka med meg i barnehagen... Her regner det bøtter i alle retninger og jeg har liksom nok å bære til og fra bilen om morgenen. Vel, har jeg ikke større problemer så skal jeg ikke klage. Går nok på et vis dette og. Nå skal jeg snart i køyen, er helt pompa... hihi. Snakes :-)
Happy H Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Ja d va litt komisk, eg har bare hørt om Henrik som e han som startet bedriften fra starten av, så d e bare han Jørgen har snakka om tidligere.. Ska litt tilå holde like god kontakt m hele familien til en hver tid. Sånn e d her hos oss og, blir bare nokken og de andre treffe vi t jul:) Gledameg så utrolig masse t jul no, va ikkje skikkelig jul ifjor, venta jo bare på at Hermine sku komme, så eg klarte ikkje konsentrere meg om nokke ant..hehe, så va eg m mannen sin familie forførste gang, så d va veldig nytt. Blir jo ekstra morsomt iår pga d e Hermine sin første jul då, komme sikkert t å åpne alle gavene som ligge under treet ho.hihi, mi lille søster på 6år e veldig bekymret for nettop dette:) Har dåkke bursdagsgutt idag dåkke???1år alt?helt utrolig kor flott tiden går.. Hipp Hurra for lille gutt og resten av familien.. Gikk d greit å få m kaken på toppen av alt idag? Eg måtte ut å kjøpe brødog bleier kl09.00 idG, HOLDT PÅ Å BLÅSE OG IKKJE MINST REGNE VEKK!!!!!!!!!! Bergen sin store sjarm...?? Håpe dåkke får en kjempe fin dag alle sammen! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå