MammaJuni07 Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Er 15+3 og etter mye kvalme frem til ca uke 13 hadde jeg gledet meg til å nå føle meg bedre,og ikke minst være mer i aktivitet. Kvalmen har gitt seg, men har hatt nærmest konstant hodepine i 5 dager nå. Har til nå vært verst på ettermiddagene, men nå idag våknet jeg med skikkelig vondt. Har lest at det er vanlig med hodepine under graviditeten. Lurer på om det er noen andre som har det slik ?
Mamma Mirabell Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 sånn har jeg det også. Jordmoren min anbefalte masasje.. Mente at siden man har vært så kvalm har man spent seg og nå som man slapper mer av får man litt spenninger...
mayaya Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Nei, men tannpine... Bare at den flytter seg fra sted til sted, og tannlegen sa (var der dag 1 av tannpinen, fordi det var såå vondt) at det ikke var noe galt... auuu
(Muskat) Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Drikk masse vann! Det hjelper for meg iallefall. Har byttet ut både kaffe og brus med vann, men unner meg et glass brus til kveldskos.
Lunas06 Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Samme her 14+3. Har også vart meget kvalm tidligere - og sliten. Har også fått konstant hodepine nå - ikke gøy! Har dato 050607. Hva er det med disse junifostrene?
kristin_på overtid Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Slenger meg på denne! Har også veldig hodepine og har termin i juni! Men jeg hadde det med den første også, så jeg hadde vel egentli ventet det!
jannie26 Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 huff, det er fælt. var kvalm og elendig fra veldig tidlig og fram til ca uke 20, så fram til og bli i bedre form, men nå er det hue verk på gang for fult. er veldig vanlig har jeg fått høre, men er du virkelig ille så burde du prøve akkupuntur. det er verdt ett forsøk
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 jeg er 17 uker og har litt mye hodepine om dagen..men tenker ikke så mye på det,da jeg er veldig vandt til dette fra før graviditet..men få noen til å masere hodet ditt,ørene..nakken,skuledrene...drikk mye vann..slapp av..bruk briller om du har..lykke til
SaftSuse *Overtid* Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 jepp, verker intenst i området rundt venstre øye og tinning, det er helt forferdelig!! Våkner med det hver morgen og detgir seg aldri helt utover dagen heller.... Men men, det ordner seg nok! :-) er 18+3 idag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå