Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Som tiden flyr, nå skal jeg snart se babyen min. Det er helt utrolig å tenke på. Må si jeg gleder meg masse:-)
vimsa 79 Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 det er deilig, har 10 uker til termin men skal ha ks en uke før så da er det bare 9.
MONAK Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Samme her! Har termin 14.feb. Vet ikke om det blir gutt eller jente. Gleder meg!
selfangerkjerringa Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Vi er egentlig ganske heldige som har jula midt i 3.trimester En rekker jo ikke å bli lei og sliten i desember - annet enn av julestria da, hehe...
Jonas-mamma'n Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 På mandag har jeg igjen bare 10 uker også...er ikke helt til å tro da!men det går jo sinnssykt fort...setter pris på at jula kommer inn i ventetida, for da kan jeg bytte fokus over på det en liten periode, istedet for å vente på babyen hver eneste dag:) nei,å nei...kjenner jeg får litt panikk en gang i blant...men varierer litt med dagens psyke da! ønsker alle lykke til videre, og ikke minst en kjempefin jul!
Tokka Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har også 10 uker igjen, eller det vil si 9 pluss 3 dager igjen! Syns ikke det var lenge siden det sto 100 dager igjen her inne på BIM, i dag er det bare 66 dager. Tia flyr. Fint med jul imellom ja, den pleier å gå fort, og være veldig koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå