Gå til innhold

Cec26, kan du ta en titt på meg?:-)

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsgravid. Begynner på min 9.uke til mandag. Jeg er født 210581, mannen 030376. Termin er satt til 250707. Kan du si noe om kjønn, fødselsdato, type fødsel og hvor stort barnet er ved fødsel? Sliter veldig med kvalme etc om dagen nå, fint om du kan se noe om hvordan formen utvikler seg også! Håper på raskt svar, på forhånd takk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7400099-cec26-kan-du-ta-en-titt-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:) Tror terminen din blir flyttet litt på UL, tror du føder i begynnelsen av august...litt sånn jente følese på deg, tror ikke babyen blir sånn veldig stor, litt under 4 kg tenker jeg.. Du vil nok være kvalm og litt sånn fyllesyk en god stund til:( men det blir bedre... tror også du vil bli plaget med litt uren hund etterhvert... Lykk til:)

Takk for svar. Blir utrolig spennende å se om det stemmer da:-) Kan du se hvordan resten av graviditet generelt vil forløpe og hva slags fødsel og hvordan fødsel vil forløpe(normal fødsel? komplikasjoner?). På forhånd stor takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...