sjettejuli Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 snuppa på snart 5 mnd har våknet nesten hver time i noen uker nå. Igår sovnet hun ikke før 23, etter at jeg ikke hadde hjerte til å vekke henne fra en sen ettermiddagslur (til 19). Så våknet hun første gang 0330!! Jeg trodde nesten ikke det var sant. Videre sov hun il 0630 og til 0730. Nå sover hun en god formiddagslur. Håper det er på rett vei, jeg har bare grått hele dagen av søvnmangel de siste ukene...
//MAM\\ Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Vi har lite sammenhengende søvn her i huset også. Gutten vår på 4 mndr. har våknet hver time natten gjennom siste måneden. SLITSOMT! Han en jente på 4 også, krevnde å være oppe med minsten hele natten og storesøster hele dagen. Har grått i bøtter og spann jeg og! Så bra at jenta di sov så bra i natt. Får hun grøt? Jeg ga lillegutt grøt i går kveld. Sikkert tidlig, siden han blir 4 mndr om et par dager, men i natt sov han!!! Sovnet 21.30. Fikk sutten kl 02, mme kl 04, pupp kl. 6.30 og opp kl 8.00. En fantastisk natt her i huset!!! Så om du ikke gir grøt burde du kanskje begynne med det? Lykke til og håper søvnen varer!
sjettejuli Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2006 startet med grøt torsdag, så vi er oppe i tre teskjeer i dag:) Håper det hjelper på. Tar han flaska om natta? Det hadde vært så deilig om far kunne gitt flaske en natt... Utrolig hvor opptatt man blir av søvn!
//MAM\\ Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Ja, han tar flaske. Så i natt har jeg bare gitt han sutten kl 02, så ga pappan han mme kl 04. DEILIG! (Jeg gir en del mme på dagtid også, siden jeg har lite melk.) Jeg ga gutten vår nesten 3 skjeer i går jeg, selv om det var første gang. (Fikk vel ikke i seg alt.) Kanskje du kan prøve litt mer grøt? Det er helt uutholdelig med så lite søvn, man blir gal til slutt!
sjettejuli Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2006 ja, man går liksom forbi trøttstadiet og inn i et helt manisk univers! kanskje jeg skal prøve flaske en gang-hadde vært fantastisk å sove litt mer sammenhengende. Vi prøver mer grøt idag, har risgrøten fra helsekosten, med malt i.
//MAM\\ Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Prøv med flaske ja, godt å få litt avlastning. Trenger det med så urolig nattesøvn! Så man får kjøpt grøt på helsekost også. Hva jeg ikke vet! Ja, ja, ser ut som Nestle sin maisgrøt gorde susen her i huset ;-) Sov godt i natt da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå