Gå til innhold

helgetwilight

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka-ping: var alt ok med jenta? Jeg antar jo det, men man vet aldri 100% sikkert.

Jeg skulle skrive ett eller annet til, men typisk meg å ha glemt det helt ut. Her er vi forresten slått ut med den verste omgangssjuka som noensinne har rammet Stavanger. Dvs jeg og jentungen er friske, mensambo er slått ut og sa kollapser systemet vi har fikset, hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :) Tok si tid med oppdatering - rett på stelling og legging av sukkerhypert småknøtt da vi kom hjem. Nå er det endelig ro i heimen, voksentid, jallatv, og jeg har ordna meg ei SVÆR skål med fruktsalat (eple, pære, banan, appelsin, ananas, druer) med littegrann sjokoladedryss på :)

JM var forresten kjempesøt, hun var egentlig glad jeg ringte, for hun fikk en sånn fin gåtur i motvind langs kaia på vei til kontoret - minte henne om hjemme... hun er visst fra Vest-Finnmark, hehe :)

Uansett: knøttemor i magen hadde det heeelt fint. Masse fin fosterlyd, og da doppleren kom på etter stetoskopet klikka hun som vanlig og holdt DET lurvelevenet hele veien hjem... Men jm kommenterte at magen var sunket veldig ned, og nok en gang fikk jeg høre at det kanskje ikke går hele fire uker til jeg blir mamma igjen... begynner nesten å tro på det snart... vel, jm var kjempeglad jeg hadde ringt, og poengterte nok en gang at det var bedre å ringe en gang for mye enn en for lite. Hun sjekka leiet på knøttemor, og konstanterte at hun ikke har festa hodet enda, men har stappa det GODT ned i bekkenet på mamma'n.

De kynnerne jeg har begynner forøvrig å bli mer maserier innimellom. Kjenner de har endret veldig karakter i løpet av helga - sitter mer i ryggen og nederst i magen enn før. spennende egentlig, hvordan kroppen jobber fram mot den store hendelsen :)

Sender masse trøsteklemmer til Hanne, sambo og jentungen... høres rett og slett ukoselig ut... håper omgangssjuka stikker av så systemet blir oppe og går igjen!

Skrevet

Godkveld godtfolk! Nok en fin adventshelg her i heimen. Laget julekort, klippet snøfnugg og bakt pepperkaker med vesla, vært på søndagsmiddag hos svigers og fått unna mye anna som skulle vært gjort før jul. Hviler nå selvtilfreds på laubærene over min egen innstas.Har dessuten gitt bort masse rosa jenteklær til naboen idag så de bør ha sett riktig på ultralyd at det er en lillebror som kommer :)

Høres ut som spennede tider ka-ping - spennende når hun har tenkt å få med seg sin første jul allerede i år? Jeg er forøvrig også fra Vest-Finnmark som din jm, men pent lite som minner om hjemme her i Bergen.

God bedring til dem som er syk - jeg glemmer mellom hver gang hvor ille det er å være tilstede i en omgangssyk kropp.

Skrevet

En snartur innom i kveld for å lese litt på BIM, bla Hannes fødselshistorie(god bedring til gubben- hadde en runde selv for et par uker siden, ikke morsomt!) og oppdatering fra Ka-ping. Sto det noe i Dagbladet i dag, eller?

Her har jeg sendt gubben og pappa til Oslo med flyttelass(!) i dag... Han har lånt møblert leilighet til nå, men har leid seg leilighet selv nå som han blir offisiell pendler fra januar...

Omtrent en halv time etter at de reiste begynte det med ilinger i ryggen her da.... Husker jeg hadde det sånn ei uke før fødsel med førstemann også, så spørs det da om jeg kjenner kroppen min så godt at jeg har rett i egen termin likevel....15.des, ikke 26. som UL sier...

Hadde skikkelige smerter i magen natt til lørdag, mulig hodet som festa seg- vet ikke, men jeg tror jeg skal be legen sjekke mulig åpning og modning på kontrollen på tirsdag i alle fulle fall...

Skrevet

liten2: ikkeno idag nei, tror det kommer imorra. Blir bare nervøs av dette jeg... tror forresten jeg skal gjøre samme som deg, be jm ta en grundig sjekk imorra. Har nemlig rutinekontrol+fødselssamtale med min faste jordmor.

Da skal jeg nyte min siste skål med pottis på ei god stund. Har begynt å hovne såpass at jeg ikke kan spise noe salt lenger :(

Ha en fortsatt fin søndagskveld, twilightjenter! Nå logger jeg av for idag :)

Skrevet

Og jeg er bare innom en snartur for å si "hurra - jeg er hjemme!" og nå skal jeg ikke reise lenger enn til Bodø på kjempelenge hvis jeg får bestemme selv:) Godt å høre at alle har hatt en fin helg, vi snakkes vel i morgen, stor klem til alle

Skrevet

til dere twilight-jenter...

hva ER det egentlig med meg som irriterer en viss anonym her inne egentlig? Trodde virkelig ikke jeg var så usympatisk... nå er den aktuelle anonyme igjen ute med frekk-svarene sine (ganske langt nede på fenalår-tråden her på 3.tri) og jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt lei meg...

Skrevet

Jeg har ikke lest tråden, men det sier sitt at vedkommende ikke engang våger å stå frem med nick...

Skrevet

Jepp. nå fikk h*n meg i tillegg til å være innbilsk ved å svare at h*n ikke hadde kritisert meg før... joda jeg vet jeg ikke skal bry meg om sånt, men akkurat nå så ble jeg nesten litt lei meg.

Derfor pakker jeg sammen hele pc'n og tar en pause jeg :)

God natt, sov godt, drøm søtt, jenter!

og spesielt til deg og lillejenta, Hanne!!! :)

Skrevet

Tusen takk. Nå sover hun som en stein, håper det varer noen timer. *krysser fingrene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...