Gå til innhold

E det andre som ikke får sove om nettene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er bare 4uker på vei. Men har allerede vært kvalmen i 1uke + jeg sliter med vondt i magen..... Har hele tiden sagt at så lenge jeg klarer å bli gravid så skal jeg ikke klage på noen symptomer - å det mener jeg ennå! For jeg er utrolig glad nå!

Men lurer bare på om det e andre som har samme problemet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 7 uker på vei idag og sliter enormt med å sove om nettene. det har jeg gjort nå i 2-3 uker... er liksom alt for våken på en måte.. jeg har en sønn på 22 mnd snart så jeg sover ikke lenge på morran heller, og sover ingenting i løpet avdagen selv om jeg er fryktelig trøtt i løpet av dagen, fryser fælt også.

Jeg ble kvalm for 3 uker siden,men nå den siste uka har jeg begynnt å kaste oss også. men som du sier så vil ikke jeg klage heller, når jeg enderlig ble gravid igjen:) men ikke noe morro at gubben er borte helve natta på ps2 spilling og så skal han sove til rundt kl 12-13 før han orker å stå opp... og jeg sliter veldig medkvalmen om dagen og så må jeg samtidig ha hånd om sønnen alene på morrakvisten når kvalmen er som verst.. jajaja det er bare menn det. hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det e typisk menn!!Hehe! De e nå herlige og! Samboeren min elsker å sove lenge! Pleier aldri å stå opp før i 1tiden i helgene! Dette blir vårt føste barn, så jeg tenker at han må få nyte den tiden han har igjen! Han skal tidsnok få stå tidlig opp...hehe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sant nok, når vi ventet 1 mann sto gubben min på pine for meg og hjalp meg med alt mulig. godt å bli bortskjemt litt også da.. hehe ikke merka noe særlig til det denne gangen da.. men han reiser inn i militæret i januar stakkars gutten min, så da synes jeg han bare skal slappe av og kose seg den siste tiden han er her hos oss før han reiser.. blir hardt for meg å gå hjemme alene å være gravid og samtidig ta meg av prinsen på 22 mnd.. men utfordringer er vi kvinner mestre på å ta, så det skal gå bra.

 

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke termin før 20aug! Så det e jo leeeeeeeenge til!

Har så lyst til å fortelle det til foreldrene mine - men det e jo alt for tidlig!

Men vurderer faktisk å fortelle det til de på lillejulaften. Vi skal ha svær nyttårsfest her på nyttår - å da vil jo alle vennene forstå det. Å vil jo at foreldrene mine skal vite det før de! Eg får se....

 

Så han skal ut i militære. Det blir kan bli hardt for deg ja! Ska han være lenge vekke og?

Ja du har rett i at vi kvinner mestrer det meste! Hvertfall det vi vil mestre...;-)

Har du barnehageplass til han på 22mnd?

 

 

Nå ska eg slutte å buke anonymknappen...Hehe! Syns at det har vært litt greit med den i forhold til litt "dumme" spørsmål....

Men ser jo at det er mange som ikke liker den...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 4 uker på vei og de 4 siste nettene har jeg våknet i 3-4 tiden:-( Er lys våken og kan glemme å sovne igjen på i hvertfall 1 time. Ellers merker jeg kun litt "murring" i underlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det e det samme for meg! Har våknet i 3tiden og vært lys våken de siste 3dagene! Å etter dette e det umulig å sovne igjen.... Men men... Me kan jo ikke klage!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. anonymknappen ja... synes på en måte den er grei selv om jeg faktisk aldri har brukt den.. sikkert grei å bruke om man har litt flaue spørsmål og sånn.

 

20 august ja, jeg har 4 august,men skal ha ks så blir vel i slutten av juli at han/hun kommer ut.

 

Ang fortelle det til familien, så synes jeg du skal gjøre det på lille julaften om du føler det selv. jeg er inne i min 9 uke på lille julaften og da skal jeg fortelle det til min familie, de kommer hit til oss for å spise grøt og feire litt jul på forhånd. (familien min bo lngt unna oss, derfor)

På Julaften skal vi til svigers på middag og da skal de få nyheten der. så skal vi hjem og kose oss med pakker bare oss tre+ lille spire da:)

 

Ja han reiser i midten av januar til troms:( laaaaangt unna ettersom vi bor i oppland ja.. ) Han skal være borte 1 ÅR!!!! men regner med at han får perm for å komme hjem til fødselen, håper ihvertfall det da.

 

nei jeg har desverre ikke barnehageplass til prinsen min,men det er nok like greit, for nå når gubben reiser i militæret får vi veldig dårlig råd.. så når jeg allikevel går hjemme(skal mulig ta noe nettstudie) så synes jeg det er like greit at minsten er hjemme med meg, ihvertfall når vi har dårlig råd liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska du ha ks? Etter eget ønske? Åååååå fødselen ja.... Den har eg faktisk ikke tenkt på i det heletatt siden eg fant ut at jg var gravid! Men selvfølgelig...Han/hu må jo ut...hehe! Men føler liksom at det er så fjernt... Klarer ikke å tenke på det nå heller merker jeg. Kanskje likegreit!;-)

 

Joda...Tror nok at eg komme til å fortelle det til de på lillejulaften...Eller på julaften..Hm... Hele familien på min siden skal ferie jul sammen! Har 3eldre søsken - alle med barn. Så vi blir 16stk! Men er jo tross alt bare 6uker på vei da... Har lest om så mange her inne som har mista..

Må jo ikke tenke på det - men det dukker jo automatisk opp..

Jaja...me får se ka me gjør!

 

Ska han vær vekke i 1år??? Såååå lenge? Offdå! Då syns eg synd på deg! Særlig siden familien din og bort langt unna. Håper du har gode nære venner rundt deg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre så har jeg lite med bekjente her, bare svigers liksom.. men min søster bor ca 5 mil unna, hun er nærmeste, ellers så er det ca 30 mil til resten av familien. Men min søster kommer til å stille opp masse for meg det vet jeg.

 

Lykke til videre da, og vi satser på at alt går bra for oss begge to.

 

Når det gjelder det der med å fortelle familie eller ikke når det er så tidlig, så bestemte vi oss for å gjøre det tiljul fordi om vi mister, så kommer de til å få vite det, og da synes jeg det er like greit at de vet at vi er gravide også liksom... til venner og bekjente venter vi med å fortelle noe til 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va nå godt at du hadde søsteren din!

 

Nå ska eg få imeg litt mat før kvalmen tar helt over her!

Lykke til videre til deg og!

Det går jo alltid bra med snille jenter - så det går nok bra for oss begge!:-)

 

Ha en fantastisk helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...