2søtesmåh Skrevet 9. desember 2006 #1 Del Skrevet 9. desember 2006 Dag 38.. Fortsatt ingen tegn til at TR skal komme på besøk. Merkelig. Den ene vonde puppen er blitt til to vonde pupper (rekker aldir å bli det før hun dukker opp til vanlig) Spurte inne på spåsiden og fikk til svar at hun trolig kommer tilbake..........................-I JANUAR!!!!!!!! (siste TR starta 1.nov., og ferdig 6.nov.) Det blir fort 2månder det.... Også ble jeg (igjen) spådd graviditet til våren (april/mai) og det ble jeg som dere skjønner spådd før en gang. Da vi startet prøvinga i august,-men da virket det leeeenge til. Men med TR tilbake i januar, så er det bare 4-5pp til det..:ø) Skal selvsagt dra til lege om TR ikke dukker opp (kan jo ikke støtte meg 100% til det spådamene sier, men blir litt beroliget når hun sa at det ikke skulle være noe fysisk galt), men avventer det til over neste helg. Tanta må få litt tid på seg, er hun like retningsvill som meg, kan det jo hende hun har gått seg bort, men er på vei..) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7399637-mysteriet-med-tanten-som-aldri-kom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #2 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei abcd123!!! Får trøste deg litt jeg da... Sist periode fikk jeg tanta på dag 46 tror jeg det var. Har vanligvis syklus på 32 dager. Utrolig kjipt å gå og vente! Men den kom til slutt... Og nå er jeg spent på hva den kommer til å gjøre denne perioden da! Hvis den er på 32 dager nå, så kommer vel tanta på tirsdag, men har ikke noen symptomer på noe som helst! SÅ da vet jeg ikke jeg... Tanta di tok seg nok bare en kort liten førjulsferie Kanskje hun ble forført av Nissefar Hehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7399637-mysteriet-med-tanten-som-aldri-kom/#findComment-7400831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå