Brumm Skrevet 10. desember 2006 #26 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei lille venn. Utrolig lei meg på dine vegne nå. Skjønner godt hvordan du har det nå... Og vi prøver og på søskenforsøk. Ønsker og at tulla vår skal bli storesøster. Hun er 4 år. Er jo superkos for de å kunne få være 2, om en klarer det. Ikke gi opp, alt håp er ikke ute. Du er heldig å ha egg på frys. Jeg har fått ut 1 egg hver gang..... Håper på gullegget denne gangen. Jeg skal teste på fredag. Det er dag 14-15. Sist testet jeg på dag 12 og videre....ble jo helt ødelagt av å teste for tidlig...... Min akupunktør sier at det noen ganger kan være for tidlig å teste på dag 14 også. Denne gangen satt jeg inn et egg som ikke hadde delt seg ennå, da det akkurat hadde blitt befruktet. Min akup. sier jeg gjerne kan vente til lør/søn med å teste. Noen egg fester seg etter 2 dager, og noen tar 5 dager. Da kan det jo variere når den pos testen slår ut og:o) Håper du går en pos test om 2dager. Ikke mist alt håp ennå. Men om den ikke er pos, har du flotte egg på frys:o) Ville jo kanskje være dumt å ikke benytte seg av de, så du slipper å gå å lure om det var gullegget du kastet...... En vil jo aldri få vite det, men benytte de sjansene en får. Ønsker deg lykke til!!! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7399616-lei-meg-n%C3%A5/page/2/#findComment-7414277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå