TeBax Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 hei, bare lurer på hvor en kan finne søknad om permisjon, og når en bør søke? har termin 5 April 07. Og når en bør søke om fødselspenger? Noen som vet??
Mannemor Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 God morgen :-) Søknadspapirer finner du på ditt nærmeste Trygdekontor og søknaden MÅ være inne 3 uker før tremin.
mayaya Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Ikke før? 3 uker før, er jo når du går ut i permisjon... Får du penger så kjapt da?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Så vidt jeg vet kan man søke opptil tre måneder tilbake i tid. Dvs. at hvis du går ut i permisjon i mars kan man søke i juni og få tilbakebetalt for disse månedene. Vet ikke hvor kjapt saksbehandlingen går, så om du trenger penger fra den dagen du går ut i permisjon ville jeg søkt litt tidligere. Se mer på www.nav.no
Mannemor Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Hei igjen :-) Det var det svaret jeg fikk og måtte gjøre sist jeg gikk ut i permisjon,og det var sommeren 2005 :-) Trygdekontoret ville ikke ha søknadspapirene min før
doble Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Tror man skal søke 3mnd før man skal gå ut i perm. Altså 3mnd og 3uker før termin. Skal jo ut i perm 3 uker før termin. Men hør med trygdekontoret for sikkerhetsskyld;)
Flyme Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Søker du ikke bare gjennon jobben? Min jobb fixer alt. De vet allerede min termindato, og sender skjema og info fortløpende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå