Gå til innhold

Normalt??


msds

Anbefalte innlegg

Dette er 4. natta jeg våkner i 3-4 tiden, lys våken ca 1 time og så kan jeg sove igjen. Er dette normalt?...og hvis så, varer dette lenge? Er i min 4 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var litt saann helt i begynnelsen (4-5-6) uke, men naa sover jeg mer eller mindre som foer igjen. Kanskje det bare er fordi vi er spente??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også sånn..våkner hall4 hver natt,tisser litt så rydder jeg kjøkkenet og tar oppvasken,så legger jeg meg igjen...lurer på vordan det skal gå med kjøkkenet når jeg begynner å sove hele natten igjen.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det slik - og hadde det slik forrige gang jeg var gravid også. Var faktisk et av tegnene som gjorde at jeg skjønte at jeg var gravid- før jeg hadde fått positiv graviditetstest. Jeg inbiller meg at det er hormonene som gjør det. De skal jo gjøre at en takler nattevåk bedre når barnet først kommer. Merker ihvertfall at jeg blir lys våknen når jeg våkner om natten innimellom, uten at det er noe speisielt jeg ligger og grubler på. Husker dessverre ikke hvor lenge dette pågikk under forrige graviditet, men inbiller meg at det ble bedre- men da begynte en jo å måtte stå opp av andre grunner....:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...