Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 jeg har en mage som henger... rett å slett en stor stor valk som henger.trekker jeg den ut vil navvelen komme opp under brystene:) hehe.. vil denn forsvinne eller jaffal minskes etter som magen vokser?
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Min ble da mindre,men så har ikke jeg gått opp mer enn 4 kilo i svangerskapet enda da,og er 34 uker på vei. Jeg har jo en liten myk klump nederst på magen nå også,men den henger ikke lenger. Mer som en pute En liten pute
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 min gjorde ikke det.. da jeg var gravid første gang,så trodde jeg at henge magen ville bli erstattet med en gravid mage... men mesteparten av gravid magen kom "over" navelen....så henge magen ble der. denne gang,så er magen litt mere på "midten" av navelen, men hegen magen er der fremdeles... litt av den i allefall, noe av den har "gravid magen" brukt,
grå :) Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 hehe har en sånn lekker hengebuk under gravidmagen denne gangen også jeg. synes heldigvis ikke så godt under klær *tror jeg trallalala*, men den er veldig synlig uten bekledning. gravidemagen kommer over navelen liksom så man får nok to mage rom man har litt kjøtt på beina fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå