dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 hei på deg! er her i dag også jeg...hehe. de fleste symptomene skal etter boken ikke komme før i 6. uke,men det er mange som merker det allerede før 4. uke. bl.a ømme pupper,murringer i magen,trøtthet.(dette kan også være pms)....... når hadde du ikm?var det uke 51?
Babyboy Høygravid Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2006 jeg har ikm 18-19 des...Kan være litt tidlig med symptomer da?? eller... jeh har hatt ømme pupper,murringer i magen
Vårgutten-08 <3 Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 hmmm,det kan jo være sympt på både ikm og graviditet,men vi får håpe det er det siste:) Lykke til!!!
Vårgutten-08 <3 Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 er du i din 1 pp?? spennende da:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 det kan som diddeline sier være tegn på begge deler,men hvis du føler deg veldig anderledes enn du pleier så er jo det et godt tegn!!! jeg har det akkurat som deg om dagen.har hatt ømme pupper siden el og er litt "rar" i magen om dagen. håper,håper:-) heier på begge to! jeg har ikm 15. så det er jo ikke så langt unna deg....
Babyboy Høygravid Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2006 hmm...Håper på det beste da
Vårgutten-08 <3 Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 Lykke til begge to:) Håper det sitter noen julespirer hos dere!! Jeg har selv tante besøk for tiden,så jeg har ikke ikm før ca 3 januar... Men ,men..er jo så masse som skjer denne mnd,at jeg satser på at tiden raser avgårde og at jeg får et fint blått kryss 3 jan:) *håpe,håpe*
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. desember 2006 #10 Skrevet 9. desember 2006 når har du tenkt til å teste da? jeg tester nok 20. eller 21 hvis tanta ikke har kommet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå