NEI-TIL-LAKEN Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 MammaLukas Hvor mye må du betale i toll for varene du bestiller med eurotoys.dk? eller bsetiller du en og en ting? sånn at summen aldri når over 200??? Har så lyst å hamstre ting til brio tog...men er så redd for å brenne meg på toll og frakt! For plukka ut et par-tre ting nå, og porto kom på 200,. så da sitter jeg å lurer på om det svarer seg! Hvordan har du gjort det??? (sender dette inlegget flere steder så du skal se det)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Hei! Det jeg gjør da jeg bestiller fra utland er å først skrive en mail til dem om de kan sende pakken som en gave,at de signerer med "gift" på pakka.Da slipper man tollen serru,noen ganger er svaret ja og andre ganger nei;o) Har opplevd flere ganger at de som sier ja første gangen kan si nei neste gang.Skriv en mail til dem og spørr om de kan sende den som gift før du bestiller noe ;o) Portoen må du jo betale uansett ikke sant,og jeg har erfart å betale med VISA lønner seg,for de tar som regel ekstra hvis de sender med faktura e.l Lykke til ;o)
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2006 så det er så lett å "lure" systemet.....ja gift burde jo være lett å sende, er jo ikke kakkurat noe narkotika eller slike ting vi "smugler" inn..hehe! Takker for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå