Gå til innhold

julebordet med jobben i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff...sitter forran pcèn og er litt deppa..

har vært på julebord med jobben i kveld og det var veldig hyggelig...

var en tur på toalettet der jeg møtte tre andre damer...hun ene er gravid med termin i februar...kjenner de ikke, vet bare hvem hun ene var.

de spurte når jeg hadde termin og jeg svarte som sant var at det var 5 mai og at jeg var snart halvveis.

HERREGUD utbryter de alle...også er du SÅ STOOOOOR....da bli rdu stor altså...tenk deg det a

takk skal dere ha!!!!!!"##%¤#¤#"¤"#...

hva tenker egentlig folk om dagen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke bry deg om det, alle vokser ulikt!! Er ikke sikkert du blir så stor:) Magen vokser jo litt i rykk og napp, min mage gjør iallefall det:)

Skrevet

ikke tenkt på det da.. vær glad for at du i det hele tatt er gravid du!!

hva så om du er stor? du har en baby i magen og den tar mer og mer plass og til slutt så blir magen din stor enten du vil eller ikke...

Skrevet

Gjør det noe da? Jeg har også stooooooor mage for å være i uke 15 og vet av erfaring at jeg kommer til å bli svær og det er bare koselig! Vi er jo gravide og jo større mage jo mer kos :-) Så det så! Selv om noen sine mage stikker mer ut enn andres, så er vekten av den noenlunde lik for de fleste likevel, så kos deg med stor mage du og vær glad du har det!

Skrevet

tusen takk jenter...er selvfølgelig overlykkelig for hva som er inni der...men blir bare så forunfret og overassket over hva folk får seg til å si til deg når man er gravid...

man er i tillegg alllemannseie...hehe folk strekker ut armene mot magen min før de sier hei til meg liksom..hahah...snodig..

Skrevet

Ikke noe og bry seg m det da..:Den kommentaren har jeg fått en del ganger jeg også...Men skjønner deg også assa er jo litt vansklig også om du har litt hormoner om dagen kjenner jeg også blir ganske varm om de sier noe sånt til meg jeg også!! Da kommer det gjerne en veldig stygg kommentar tilbake...Hehe...Er vel ikke en av de som tåler mest for tiden nei... Men er jo ikke lett heller da. Er kansje andre mann også eller??!

Skrevet

Den har jeg fått et par ganger også. Jeg pleier å smile og si "jepp, stor og fin" mens jeg stryker magen. Det funker ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...