jåsjenta Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Va igjønna laparoskopi i forrige syklus, og fikk fjernet en del cyster, og sjekket om alt var ok, noe som det var. Er i en ny syklus nå, og skal begynne på pergo nå lørdag bare for å få en ekstra puff i el. Så nå skulle vel alt ligge klart til at en spire skal feste seg denne pp:)) Ha i tillegg blitt spådd av flere forskjellige, og de får opp graviditet på meg i desember, så dette blir spennende:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 lykke til da:) håper du ikke må vente lenge. jeg har hatt 2 sa på 6 mnd, så nå skal jeg komme meg til lege å få sjekket om det er noe som ikke er som det skal. så blir det vel min tur igjen snart:) sender masse baby støv til deg. klem:)
jåsjenta Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2006 Tusen takk:))) Ja,begynner å bli temmelig lei nå. Har tross alt prøvd å bli gravid i over 2 år, så jeg synes det har tatt nok lang tid!!! Masse lykke til hos legen. Håper h*n finner ut av hva problemet er og at det er lett å fikse:)) Klemm
♥ DAME Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Har ikke fått noe svar på hvor man blir spådd her inne ( Noen som kan gi meg en link??
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Gå inn på spå / horoskop på siden der du klikker der inn på Bli gravid til venstre på skjermbildet. Men det kan ta lit tid før du får svar da. Lykke til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå