Gå til innhold

Endelig på barsel hotellet. :)

Anbefalte innlegg

Ja, har nå vært inne og lest hva min kjære skrev da vi var på føden. :) Var ganske hinsides da, visste ikke hvor mye han skrev. Litt morsomt. :)

Sitter nå her på pasient hotellet på Ullevål og ser på den skjønne gutten vår. Om ca 1/2 time er han ett døgn gammel. Som Mioo skrev var han 3938 og 50 cm. En god del lyst hår og fine blå øyne som titter nyskjerrig på oss. Da vi gikk i såfall 5 dager over tiden er han veldig klar, spiser allerede godt av råmelken og tisser som en helt.

Har sovet 2 1/2 time på 2 døgn så kjenner jeg er sliten. Men har det veldig bra. Rart hvordan en (nesten) glemmer når en er ferdig. :)

Nettet her er ganske tregt så jeg leser ikke så mange innlegg her inne i dag, ønsker bare alle som før, har født eller venter lykke til! :)

Fødselshistoirien kommer, skal skrive når vi kommer hjem.

Tusen takk alle som kom med lykke ønsninger på veien, det varmet! Fikk tårer i øynene av å lese hva dere skrev under veis. :)

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7398908-endelig-p%C3%A5-barsel-hotellet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei bekkeblom...

Gratulerer!!!!

Har ikke vært innom så mye i det siste, men har da fått med meg at det tok litt tid...

Endelig har du fått gutten din!!! :))

Kos dere masse sammen, håper du får sovet og hvilt deg litt før dere drar hjem da...

Annonse

Jeg får tårer i øynene når jeg leser dette, jeg!!! Gratulerer sååååå mye Bekkeblom - det hørtes ut som om du hadde det virkelig tøft når det sto på - beundrer din mann som oppdaterte oss så mye! klarte ikke gå å legge meg her jeg!! Men endelig er det over for deres del....

Lykke til fremover med lille gull og familien!! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...