Krølle79 Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hei du.. Ser at du også spår, så jeg stiller deg det samme sp.målet som jeg gjorde til "Lisa"..; Hei.. Oppdaga nettopp dette forumet... Spennende.. Hva spår du om og hvordan? Og hvilke opplysninger ønsker du å ha før du setter i gang? Synes dette er et litt spennende felt, og vil gjerne prøve, dersom du har mulighet.. (?) Håper på svar når du har tid/anledning
Krølle79 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. desember 2006 tenkte bare jeg skulle dytte meg litt opp..
cec26 Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Hei:) Jeg spår om det du spør meg om men jeg spår ikke om død og sykdom, spår heller ikke andre enn deg som spør.. Bruker ingen ting, får opp bilder og farger, og føleser når jeg går inn å leser den jeg spår... Jeg vil gjerne ha fødselsdato og selvfølgelig hva du vil jeg skal Lese deg på...
Krølle79 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Hei, og takk for svar.. Hmm.. Må innrømme at jeg ikke helt vet hva jeg skal spørre om... er som sagt veldig ny på dette... men jeg får prøve å komme på noe som jeg lurer på... Blir jo naturlig nok noe rundt sv.skap, da.. f.dato: 30.08.79 ser du; *hvilket kjønn jeg får? *hvordan fødselen vil forløpe? (er førstegangs,så jeg er nok litt smånervøs..) *hvordan mitt forhold til barnets far vil være i fremtiden? Evt noen endringer? *om jeg får flere barn, og evt kjønn på denne/disse? og evt innenfor hvilket tidsrom? *hvordan min jobbsituasjon vil være etter permisjonen? Kan du se noe rent generelt ifht min fremtid? Hva får du opppå meg/ser om meg? Litt vanskelig å vite hva jeg skal spørre om, oppdaga jeg plutselig nå.. Tusen takk Ps, ikke stress, altså.. Ta nå endelig den tiden du trenger, særlig hvis det er noen som trenger svar fortere enn meg... Jeg dytter meg bare litt oppover jeg, når jeg ser at tråden har ramla langt ned, så finner du meg etterhvert..
Krølle79 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 Hei og godt nytt år Dytter litt igjen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå