Mamma Brumm Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Når dere snakker om spark, mener dere faktiske harde spark, alla karate? Kan kjenne gutten min sin fot ganske ofte men han sparker ikke, den bare glir fram og tilbake, kommer den langt til siden kiler det! Hører om de som er plaget med brista ribben etc... Skal jeg være bekymra for at lillemann er slapp eller er han bare snill med meg? :-) Hvordan er det til dere?
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Du er nok bare fryktelig heldig Min sparker veldig hardt til tider,og det går greit det altså,så lenge han ikke sikter seg inn på ribbeina. Noe han til tider gjør.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Min baby tar nok sikte på navlen min og sparker rett ut der, men så ligger hun i tverrleie også da... Det er for det meste slike glidende bevegelser, som du nevner, men nå og da kommer det et skikkelig kraftig spark...
konvall Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Hei, går med 3mann nå. Alle tre har sparket forskjellig. Så lenge man kjenner liv spiller det ingen rolle hvordan det sparkes... Noen er rolige, andre er aktive... Dette viser litt hvordan de er når de er født også... Første min sparket nesten istykker ribbena mine, aktiv ute også.... Nr to måtte jeg nesten dytte liv i inni i magen, rolig nå.. Nr 3, glir mere rundt i magen, ikke født enda(termin i dag....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå