Gå til innhold

Hansens spisebord tirsdag 12. desember, noen som kan komme?

Anbefalte innlegg

Hva med å ta et formiddags-treff på tirsdag på Hansens spisebord? Noen som kan komme?

Jeg kjeder meg for tida.... Så jeg blir gjerne med:-)

Ble det forresten avtalt noe nytt kveldstreff på Peppes sist onsdag?

Noen som kan og vil møtes før jul?

Hilde

Fortsetter under...

æ e m på treff..har enda ikkje vært på et eineste..mæn no e æ blitt 100%sykemeldt så d hadde vært trivelig!

kor e hansens spisebord?

hadde vært arti å trefftes en gang før jul..mæn syns d e litt teit å dra på sånne plassa som peppes..e jo litt dumt å spleise på pizza når man aldri veit kor masse man klare å spise før d sei stopp..

fåreslår flyt..der e d variert meny og ganske kosli!

Hei hedwig, og alle dokker andre!

Hansens spisebord ligg i etg. over Britts Boutique.

Da blir det i allefall oss 2....

Fleire som blir med? Kom igjen da......hiv dokker med:-)

Det har visst vært en årelang tradisjon å ha Bim-treff på Peppes. Eg syns det har vært veldig trivelig der de gangan eg har vært med. Dessuten e det variert meny, ikke bare pizza. Og de har gode kake/desserter der:-) Men det viktigste e jo å møtes et gjeng, og bli kjent med andre. Koseli det, uansett kor det skjer:-)

Min termin nærmer seg forresten nå. Så det hadde vært fint om noen andre tok på seg ansvaret med å sette opp nye treff, og bestille bord på Peppes. Det har pleid å være kvelds-treff på Peppes annenhver onsdag kl. 19.30. Ukene imellom har vi møttes på formiddags-treff på Hansens spisebord.

Hadde vært dumt om tradisjonen med bim-treff i Tromsø forsvinner. Dere som møtes kan jo avgjøre om dere vil treffes andre steder etterhvert. Det er jo bare å bli enige om en ny plass. Ser at både Aunegården og Flyt har blitt nevnt.

Jeg setter iallefall opp nye treff nå, og håper MANGE kan ta seg fri fra jule-stresse og komme. Koseli om dokker som ikkje har vært med før, blir med. Stor eller liten mage, spille ingen rolle!

Ny-rekruttering trengs:-)

Hilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...