popkind Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 som er runde under, noen som har erfaring med å bestille fra nett.. utlandet.. Pris?? I norge koster de 1800,- FÆL pris.... Evt noen med erfaring med skoene, jeg sliter med rygg og nakke, og har hørt de skal være så bra!!
Kristannaa Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Det er ikke sånne crocs sko som det er innlegg om lenger ned? men det var ikke så dyre da..
popkind Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Nei, det er ikke de - men jeg kom på å spørre når jeg leste det innlegget! Disse skal være ergonomiske.... fysioterapauter anbefaler de bl. annet..
Mina sin mamma Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Å jeg skjønner hva du mener, men husker desverre ikke hva de heter. Mange av mine kolleger som bruker de. Sånne "gynge-sko". Veldig bra for rygg og blodsirkulasjon. Men hva med å spørre på en sportsbutikk. Vet at noen sportsbutikker har de.
popkind Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Jepp, det er sånne som gynger - skal stabilisere ryggen!
Ompi#på overtid# Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Det er MBT sko du tenker på?? Her er en link til butikker som selger disse. http://platousport.com/butikk/22/fotty/
popkind Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2006 Yes, takk det er de jeg tenker på, men mon tro de kan bestilles fra utlandet?? Er som regel billigere da! Får google litt å sjekke.... Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå