Gå til innhold

Nå hører jeg til her om 40 min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da sniker jeg meg inn her nå.. er jo ikke mangen minuttene igjen det da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi:) velkommen inn:)

Skrevet

VELKOMMEN VENNEN!!!

Endelig er du kommet hit!!

Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Skrevet

Takk :) Så kjekt å endelig ha kommet hit, nå er det neimen ikke lenge igjen!

Skrevet

Så du sniker deg inn her før tiden... hehe neida, du er hjertelig velkommen :o)

Skrevet

Hehe, takk ;) Nå er jeg iallefall "lovlig" :)

Skrevet

VELKOMMEN!!! Synes du skal vente to dager ekstra med å føde, for da får babyen din en kjeeeempefin bursdag...hehe... Gjett når jeg har bursdag? :o)

Skrevet

Har mine mistanker ;) Mensterminen min er 8/3, så det er mulig h*n lurer seg ut innimellom der ja :)

Når har du termin?

Skrevet

Jeg har ul-termin 18. januar, men var innom føden en tur i går pga mistanke om begynnende svangerskapsforgiftning (ikke fått det ennå, men legen sa at det er mulig at dette er begynnelsen av det - hadde det i forrige svangerskap) og fikk ul da... Legen sa da at babyen min var stooor, så hun tror nok babyen kommer før ul-terminen, kanskje allerede i romjulen. Babyen ble estimert til et sted mellom 2500-2700 gram, og siden storebroren kun veide 2965 gram da han ble født trodde legen at denne babyen muligens ville komme før nyttår...

Skrevet

Oi da! Det kan jo bli spennende å se hva som skjer der da.

Hvordan merker man egentlig sv.skap.forgiftning? Er det noe du merker nå som du kan sammenligne med sist gang, eller er det sånt de har funnet ut kun pga kontrollen?

Uansett, du får nok en steinbukk da, og vi er ikke helt dumme vi heller :)

Skrevet

Hvordan man merker, eller om man i det hele tatt merker svangerskapsforgiftning er nok individuelt. Jeg merket det med at jeg fikk vann i kroppen, ble svimmel, kvalm, fikk flimring foran øynene og hodepine. På kontrollen fant de ut at blodtrykket var høyt og at jeg har proteiner i urinen (som sammen med det andre er symptomer på svangerskapsforgiftning). Babyen derimot har det fint, så foreløpig er det bare jeg som føler meg dårlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...