Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Mannen kom hjem i dag med en sånn 3-pk med nestle sin frukt drikk. Var på sånn jusboks, med sugerør. Fra 12 mnd står det på. Er dette noe som man kan gi ungen ofte? Det er jo usukret.... Men hvor sunt er det? Eller er dette noe de bare bør ha til selskap.? Bruker dere på gi dette? Min er strax 12 mnd.
Elvedatter Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har forsåvidt ikke anelse men farlig kan det jo ikke være. Luringen min har fått smake utvannet eplenektar som ikke er tilsatt sukker, men han ble ikke overbevist om at det var godt. Du kan jo prøve å vanne den litt ut, men jeg ville nok ikke gitt det daglig akkurat. Vann er jo helt klart best. Men man skal jo kose seg en gang i blandt )
fru Heffalomp Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Det gjør nok ikke noe om de får det av og til, men det er vel ikke så bra for tennene å få juice veldig ofte pga syren. Man kan jo bruke det litt som "ekstra kos" kanskje?
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Det er ikke noe jeg vil han skal foretrekke å drikke, men ser ikke noe galt i å gi av og til. Her er poden veldig glad i vann, og har kun fått saft et par ganger. Da har vi vært på kafe på klubben til storejenta, og han lager de grimasene når han får saft. Ser ikke ut som han er så begeistra, hehe. Men som fru Heffalomp sier, syre er ikke godt for tennene, så ikke hverdagsdrikke det der.
Sina's mamma Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Skader sikkert ikke en gang i blant, men vann er jo best som tørstedrikk da. Jeg har begynt med litt eplejuice sammen med frokost og lunsj, men det slår ikke helt an enda, i hverfall ikke i tutekopp. Dersom hun får drikke av vanlig glass så drikker hun litt, for det er nok litt morsomt, men hun synes (heldigvis) at vann er best til maten:) Har også prøvd litt melk i små mengder, for jeg kommer nok ikke til å amme så mye lengre, så da tenkte jeg at det er greit at hun begynner å bli vant til vanlig melk. Biola er visst ikke så verst ser det ut til, men vanlig kumelk var ikke fullt så godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå