Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Mannen kom hjem i dag med en sånn 3-pk med nestle sin frukt drikk. Var på sånn jusboks, med sugerør. Fra 12 mnd står det på. Er dette noe som man kan gi ungen ofte? Det er jo usukret.... Men hvor sunt er det? Eller er dette noe de bare bør ha til selskap.? Bruker dere på gi dette? Min er strax 12 mnd.
Ella i farta Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har gitt når jeg har vært i byen osv, blir jo det samme som juice, er jo det det er. De kan drikke det til måltid, men utenom måltidene skal de ikke ha det. De skal heller ikke drikke det fra flaske, men fra kopp/glass pga tennene, el evnt sugerør om barnet greier det.
Twig Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Vesla har pleid å få det innimellom, men anbefaler heller vann fremfor det
nepomuk Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Her gir vi det som litt ekstra kos. Får vann og melk i ukedagene, men fruktdrikk i helgen til f.eks middagen eller hvis vi er ute en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå