Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Lurer på å kalle jenten min Kristine! Hva synes dere om det? Hadde det vært fint med et mellomnavn til det? Og i tilfelle hva?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Helt greit! Hva med Kristine Margrete?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Jeg kjenner en Ida Kristine, men det blir kanskje feil rekkefølge..? Syns det er fint jeg da..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Kristine Eufemia! Synes det er tøfft! Har en venninne som nå er 23 år som heter det, og hun digger det selv også!
janus-guttemamma Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 bare et lite spørsmål... vet du hva eufemi betyr? (håper virkelig dette er et tulleinnlegg, men etter å ha lest enkelte innlegg her må jeg si jeg begynner å få problemer med å skille tull og alvor....)
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Kristine Lovinda Kristine Aurora Kristine Alexandra Kristine Victoria Kristine Sofie/Sofia Kristine Linnea Kristine Maria Kristine Helena/Helene Kristine Minerva Kristine Miranda Kristine Natalie Kristine Felicia Nei, det var ikke lett! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå