Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 Lurer på å kalle jenten min Kristine! Hva synes dere om det? Hadde det vært fint med et mellomnavn til det? Og i tilfelle hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Helt greit! Hva med Kristine Margrete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg kjenner en Ida Kristine, men det blir kanskje feil rekkefølge..? Syns det er fint jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Del Skrevet 8. desember 2006 Kristine Eufemia! Synes det er tøfft! Har en venninne som nå er 23 år som heter det, og hun digger det selv også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 8. desember 2006 #5 Del Skrevet 8. desember 2006 bare et lite spørsmål... vet du hva eufemi betyr? (håper virkelig dette er et tulleinnlegg, men etter å ha lest enkelte innlegg her må jeg si jeg begynner å få problemer med å skille tull og alvor....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #6 Del Skrevet 9. desember 2006 Tja, greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #7 Del Skrevet 9. desember 2006 Kristine Lovinda Kristine Aurora Kristine Alexandra Kristine Victoria Kristine Sofie/Sofia Kristine Linnea Kristine Maria Kristine Helena/Helene Kristine Minerva Kristine Miranda Kristine Natalie Kristine Felicia Nei, det var ikke lett! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #8 Del Skrevet 10. desember 2006 Amelia Kristine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå