Gå til innhold

Hvor mange venter/planlegger nr 5...

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy å høre hvor mange som venter...eller planlegger nr 5....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har planer men ikkje nå, har minsten på 9 mnd. Så har 4 gutter men skal prøve på jenta. Eg elsker barn og kan bli fleire en 5

Skrevet

Heisann

Jeg venter nr 5, men siden jeg hadde 2 fra før av så blir dette vår 3. sammen. Han hadde også 2 fra før så alt i alt blir vi 7 unger i huset og det er bare en av dem som ikke bor fast hos oss. Vi har 4 jenter og 2 gutter og lurer fryktelig på hva vi får denne gang. Sammen har vi en jente og en gutt.

Skrevet

Hei! jeg venter nr.5 islutten av Januar. Har en gutt på 17 år, jente på 14 år, jente på nesten 5 år og ei jente på nesten 14mnd. Og vi ser ikke bort ifra at det kan komme flere med tiden.

Skrevet

venter også nummer fem. Synes nesten det blir bedre og bedre. Har aldri gledet meg så mye som nå, selvom det var litt overraskende. Har jente på 4 og gutter på 6 og 7 1/2 og 8 1/2

Skrevet

Venter nr 6 jeg, jeg og samboeren er 31 år, har gutt på 12, jente og gutt på 9 år, jente på 6 og jente på 2, å no kommer det i følge ul en gutt i januar.

Skrevet

Jeg venter nr.7 i begynnelsen av januar. Vi har 5 gutter og ei jente-sammen-,og nå sier de at det kommer ei jente til!Det blir punktum for vårt vedkommende.Søsknene er 17,15,14,10,7 og2 år,og gleder seg til å få ei søster.Herlig med mange barn!

Skrevet

Hei, vi prøver også på nr.5! :-)

Har 1 jente og 3 gutter, og håper på ei jente til!

Hadde jeg vært litt yngre kunne jeg tenkt meg iallefall 2 til ,men nærmer meg 40 så dette blir nok den siste, om jeg er så heldig å bli gravid igjen!

hadde SA for 3 uker siden , noe som var veldig tøft!

• 2 uker senere...
Skrevet

Har tre gutter og ei jente og har fryktelig lyst på ei jente til.MEN det blir nok bare med drømmen.Hadde ett grusomt svangerskap og ett svangerskap til frister ikke...Får se hva de sier på etter kontrollen i morgen...

Tror jeg er anonym nå ja :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...