Benni-min Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Min gutt på 4mnd roer seg ikke før han legges på siden. Snur han av og til, men han vil ikke ligge rett på ryggen. Tenker litt på krybbedød da, men..... Hva gjør dere?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Hun sov på ryggen fram til hun var 6 1/2 mnd ca. Nå soverhun på hø. side som regel. Hun flytter seg mye selv, så nytter ikke å snu henne
mai mammaen til to Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 datteren min har alltid sovet på ryggen.. men den siste mnd ca så ligger hun seg over på siden. var en natt hun lå seg på magen.. jeg lot henne ligge sånn litt..men snudde henne tilbake etter en liten stund..men hun har jo rullet i mange mnd så hun kommer seg jo den veien hun vil...så er jo ikke så farlig da tror jeg
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Mini her sover på magen, har gjort det siden hun var noen få uker gammel...
Loppa- nr2 i magen Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Lille snuppa sover som regel på ryggen. Noen ganger snur hun seg og sover på siden. Hun er 6mnd nå så hun sover som hun selv vil. Hvis jeg snur henne tilbake på rygg så våkner hun, ser surt på meg og sovner i den stillingen hun lå i fra før ;O) ikke mye jeg kan gjøre med det!
Nr.2imai08 Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Jenta vår roet seg heller ikke på ryggen fra hun var ca 4 mnd. Vi laget støtte på hver side i sprinkelsenga, med et helseteppe foran magen, sånn at hun ikke la seg over på magen. Vi spurte HS og hun mente at det skulle gå greit så lenge vi støttet opp så hun ikke ble liggende på magen. Nå er hun snart et år og sover kun på siden og nå også magen.
tæssejenta Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Poden min har alltid også villet ligge på siden når han skal sove. Har pleid å legge han med magen inn mot sengekanten eller støttet han opp foran magen så han ikke ruller over på magen. Han ruller over på ryggen når han sover. Nå i det siste ( han er 4 1/2 mnd), har han begynt å sovne på ryggen også. Men er fortsatt mest glad i å ligge på siden.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Sover på ryggen har gjort det siden hun ble født. Hun gidder ikke enda snu seg noen veier så hun ligger pal der fortsatt etter 6 måneder.
Mulle :) Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 No er han 7 mnd.. Og han sovner på ryggen men tar ikke lang tid før han snur seg og sover videre på magen.. De sier jo det at så lenge de kan snu seg selv så er det ikke farlig
Line_78 Skrevet 9. desember 2006 #10 Skrevet 9. desember 2006 Sov på ryggen fram til han lærte å snu seg selv. Deretter sov han en stund i alle mulige rare posisjoner, men sjelden på ryggen :-) Nå snur han seg konsekvent over på magen og stikker rompa i været når han skal sove, hi hi :-)
Ellie73 Skrevet 9. desember 2006 #11 Skrevet 9. desember 2006 Gutten min er 6 uker og har sovet på siden hele tiden. Prøver å legge han på ryggen, men da trekker han oftest bare beina oppunder seg og snur seg fint over på den siden det måtte være lettest å snu seg til akkurat da. Ganske stilig å se på:-) Helsesøster sa at noen unger er "side" unger og at det ikke var noe å bekymre seg for. Den siste uka har han sovet litt på ryggen også, men bare hvis han sover tungt før jeg legger ham ned.
børdi Skrevet 9. desember 2006 #12 Skrevet 9. desember 2006 min sover stort sett på siden,,, han e 7 mnd og har gjort det hele tiden.
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #13 Skrevet 9. desember 2006 han sover kun på ryggen nå ja.. men som nyfødt og noen uker etter det ville han ikke roa seg på ryggen og lå vippet litt til siden for å finne roen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå