Gå til innhold

Hvor mange av dere gravide tilhørte disse sidene i 2005?

lurengren

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvor mange som har valgt to tette, og hvordan det går nå?Sv,.skap med en liten en...forventninger og tanker rundt det?

Spør fordi jeg fikk en attpåklatt i desember i fjor(13,18 år mellom de) og gjerne vil ha en til..og setter i gang prøvoing i disse dager.Samtidig er jeg engstelig fordi jeg var sengteliggende de 3 siste mnd nå sist, og med en 1-åring inbiller jeg meg at det kan bli litt av en utfordring..Tenker og litt i forhold til alder...sv,skaps problematikk osv.Er selv 36 så er jo ingen ungmø lenger.Takknemlig for svar.

Klem lurengren som er rugeklar:-)

Fortsetter under...

Joda, var her i -05 også.....Fikk ei jente i oktober -05, og venter nytt barn i mars - 17 mnd. imellom. Er i fin form i svangerskapet, bortsett fra at jeg er jæ.... trøtt....Synes ikke det er blitt særlig bedre utover. Begynte å jobbe igjen i begynnelsen av oktober, og merker spesielt i mot slutten av arbeidsuka at det er tungt å holde seg våken! Legger meg rundt 21-2130 for tiden........men.....lillepia mi har et dårlig sovehjerte, og er mye urolig om nettene, slik at søvnen blir oppstykket og ikke av beste kvalitet. Mannen min jobber på sjøen, så når han er hjemme får jeg kjempegod avlastning med alt. Når han er borte må jeg gjøre alt selv, og det er ganske tungt. Har akkurat fått 50% sykemelding, så jeg tror det blir litt bedre framover. Kan da få tatt meg litt igjen de dagene jeg ikke skal på jobb, og vesla er i barnehagen. Er 37 år, og fant ut at om jeg skulle ha flere så var det bare å kjøre på! Regner med det blir mye jobb de første årene, men at de to små vil få mye selskap & glede av hverandre etterhvert! 1-åringen min er svært aktiv og jeg hadde sett mørkt på å ikke ha henne i barnehage når lillebror kommer - tror det hadde blitt fryktelig slitsomt for oss alle. Hun stortrives sammmen med andre unger, og kjeder seg fort hjemme om vi ikke ligger på gulvet og leker/bærer henne osv.

Jeg var her i 2005. Fikk barn i november 2005 og venter ny baby i begynnelsen av mai 2007. Ikke planlagt, jeg har 3 fra før, men det går vel bra denne gangen også! Jeg er snart 37.

Siden jeg bor på et lite sted og har en jobb som innebærer kontakt med svært mange mennesker velger jeg som regel å være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...