Gå til innhold

Hvor mange av dere gravide tilhørte disse sidene i 2005?

lurengren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har ei nydelig datter som fylte 1 år på lille juleaften ifjord! Også venter vi en gutt nå den 9 mars. Det blir bare 15 mnd mellom de!

Mitt første svangerskap gikk så bra, var så sprek og hadde absolutt ingen plager.

Men dette svangerskapet har vært litt værre, i forhold til bekkenplager. Og jeg har hatt mye mer, og sterkere kynnere. Men ellers er jeg i meget god form!

Gleder meg veldig til nestemann kommer, tror det blir en spennende og fin tid for oss alle i familen!

Har også bare fått positive tilbakemeldinger fra andre venninner som har to tette!

Lykke til alle andre :)

Klem!

Fikk en sønn i oktober 2005, hvis alt går bra skal han få en søster i midten av juni i år. Merker det er tyngre denne gangen, kan ikke sove når jeg kommer hjem fra jobb og er oppe kl. 5:). Den sterke, fine følelsen jeg hadde etter at oppkastet ga seg i første svangerskap har ikke kommet denne gangen...

Vet egentlig ikke hbvor nicket kom fra.. Bare kom på det i farta.. Hehe.

Abort var ikke noe alternativ for meg, så det får bli som det blir. Tøft med 3 som ikke er så store enda, og en baby i tillegg tror jeg. Men alt går. ;)

her kom det en gutt 18 april 05 også kommer det en gutt til april/mai 07 :) så her blir d vel akkurat 2 år i mellom. d tror jeg blir veldig bra:) lillegutt går deltid i bhg og er en veldig blid og snill, men sta gutt:) vi gleder oss sykt til nr 2 kommer.. tror de kommer til å få veldig mye glede av hverandre i oppveksten, og er d opp til meg så kommer det flere med tida;)

• 5 uker senere...

Fikk en jente i mars 05 og venter gutt i april 07 altså 25 måneder i mellom, og det er tett nok for meg :-)

Gøy at storesøsteren skjønner hva som skjer. Hun kysser og koser på magen hver dag, og gleder seg veldig til å få en bebis, selv om hun nok ikke skjønner helt hva det innebærer.

snart tobarnsmor

Annonse

Hei, jeg fikk en datter i januar 2006, og har termin med nestemann i juli 2007. Blir 17,5 måneder mellom mine. Jeg har så langt ikke hatt noen særlige plager med graviditet nr 2. Hadde ingen plager i første svangelskap heller. Men jeg er veldig trøtt fra 5 om ettermiddagen, og det er litt slitsomt med en ettåring løpende rundt...

Jeg var her inne i 2003, da kom tulla, var igjen her i 2005, da kom lille-gutt, og nå er jeg er nok en gang, spennende å se hvem som kommer nå..

Jeg ble absolutt ikke skremt av å få to tette, derfor var det ikke noen skremmende tanke å hoppe på nr 3 allerede nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...