Gå til innhold

Hvor mange av dere gravide tilhørte disse sidene i 2005?

lurengren

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvor mange som har valgt to tette, og hvordan det går nå?Sv,.skap med en liten en...forventninger og tanker rundt det?

Spør fordi jeg fikk en attpåklatt i desember i fjor(13,18 år mellom de) og gjerne vil ha en til..og setter i gang prøvoing i disse dager.Samtidig er jeg engstelig fordi jeg var sengteliggende de 3 siste mnd nå sist, og med en 1-åring inbiller jeg meg at det kan bli litt av en utvikling.Takknemlig for svar.

Klem lurengren som er rugeklar:-)

Fortsetter under...

Har ein sønn på 18 år og fikk ein nydlig gutt 24 jan 01. Som døde av laukemi 26 feb 2004. Så fikk jeg ein gutt til 23 des 2004 og ein gutt til 19 mars 2006. Den siste hadde eg akutt bekkenløsning i ca 1 mnd før fødselen men jeg fikk utrulig hjelp av familien den perioden. Men har planer om flere barn, ønsker meg ei jente. Skal ikkje sjå vekk i fra at eg er gravid igjen til neste år. Elsker barn.

Fikk en sønn i mars 06, og har termin i mai 07. Hadde et greit svangerskap sist, så håper på det samme no. Har kun posetive tanker og gleder meg veldig. Har snakka med fleire som har fått såpass tett og kun posetive tilbakemeldinger. Faktisk verre med de som har ca 3 år imellom, men ikkje veit eg, det er vel så individuelt. Lykke til uansett !!!

Annonse

Jeg var også her i starten av 2005. Fikke en gutt i februar 2005, venter en liten til i mars 2006. Fra tidligere har jeg også en gutt som kom i mai 2003, så har vært her mye de siste årene. Nå er det sistemann for min del, men synes det har vært helt perfekt å få disse barna så tett.

Synes ikke det er noen store problemer, men kjenner godt at kroppen er mer sliten nå enn med de to første

Takk for svar jenter.Ble ikke skremt av dette, så jeg kjører på:-)

Ser jo at flere av dere får rimelig tette barn,..jeg får ca 2 år i mellom om det klaffer....håper å bli gravid i løpet av et par mnd, så babyen kommer før utgangen av 07. Skal holde dere oppdatert:-)

Klem

fikk en gutt i juli 2005..jeg venter nr 2 i juli 07. så blir 2 år imellom de vist allt går etter planen...

svangerskapet har vært litt trasi fram til nå,mye magesmerter,kvalme,trøtthet og bekkenløsning..men får vite om allt er ok i dag=O) gruver meg men håper alt er bra...

får trimmet litt med en liten en når man går gravid da, er ikke nå mye tid til å slappe av på,men gleder meg..

Annonse

Jeg fikk førstemann i slutten av juli 2005 og venter nå en jente i tidlig januar 2007. Begge mine svangerskap har vært preget av ekstrem svangerskapskvalme, svimmelhet og bekkenløsning, så det har vært tyngre å være gravid denne gangen enn forrige gang nettopp fordi sønnen min kun er 16 mnd nå. Vi valgte alikevel å få to tette fordi sønnen min fikk plass i barnehagen og han er veldig snill - sover hele natten og er stort sett veldig grei å ha med å gjøre. De første to-tre månedene var skikkelig tøffe, for da var sønnen min hjemme med meg... ikke like morsomt å kaste opp med sønnen sin sittende på gulvet ved siden av...

Nå derimot er jeg veeeldig glad for at vi valgte å få to tette - jeg ser "lyset i enden av tunnellen" og gleder meg til å se sønnen min sitt uttrykk når han ser babyen for første gang. Tror de kommer til å få stor glede av hverandre :o)

Jeg var her i fjor! ;) Husker nicket ditt ja!

Jeg fødte i nov., gutt nr 3. Venter nr 4 i slutten av juni. H'n var ikke planlagt da, så jeg kan ikke si jeg ahr valgt to tette! Men kjære vene, alt er velkomment! :D

Var også mer eller mindre sengeliggende fra ca uke 18 i forrige svangerskap, og det gikk greit. Ingen ønskesituasjon, men det gikk da på et vis! Merker litt til bekkenløsningen nå (15+1 i dag), men ikke så ille og ikke så tidlig som sist.

Håper dere finner ut av det! ;)

heisann, jeg fikk en sønn i 2003 og en i 2005 og nå skal jeg ha en liten tulle i mars o7, vi gledere oss masse men har nok litt angst for den første tiden. Det gikk jo fint forrige gang også men jeg og min samboer synes det var fryktelig slitsomt de første 3 mnd. Etter det har det vært litt opp og ned med sjalusi og div. men vi begynner å se at dette lønner seg allerede nå, minsten er 1,5 og eldste er tre. De leker en del sammen og har mye glede av hveandre.... som du skjønner har dette absolutt ikke avskrekket oss siden vi nå venter en baby til.

Svangerskapet gikk greit forrige gang og går ok nå men det er en utfordring å ikke løfte så mye på de to andre barna, jeg merker at jeg får vondt i bekkenet av det og mye søvn er essensielt... men det lar seg jo ikke alltid gjenomføre. Men jeg er fremdeles i 100% jobb så jeg har jo en plass å slakke litt om det skulle være nødvendig. Lykke til, det er verdt det selv om det kanskje ikke føles slik til tider.

• 2 uker senere...

jeg fikk en jente 28 februar 2006, tre uker før termin. Venter nå min tredje, som mest sannsynlig blir jente til i slutten av mai.Jeg har ikke hatt mange plager, men vært kveldskvalm i 7 uker. Trøtt om morgenen. Syns det går greit å være hjemme med en liten en, samtidig som jeg er gravid. Men merker nå at magen vokser mye, og det er tungt å hele tiden ta seg av jenta mi alene på dagen. Hun sover ikke mye heller. Aner ikke hvordan det blir med to tette, men har fått barnehageplass til minstejenta og, så jeg får litt tid alene med babyen når den kommer.

Har vært uten nett enstund så 1.g innpå nå etter julen..men..husker godt nicket ditt også....er jo litt kult,...hvorfor har du valgt det nicket forresten? Er så nysgjerrig jeg:-)

Du er nå tøff som får barn så snart igjen....går det bra eller?

Vi starter prøvingen for alvor nå..ville vente til lillegutt var passert året.-.....ønskedrømmen er å få en til november/desember..slik at det blir akkurta 2 år i mellom.Men vi får se hva som hender:-)

Fikk ei jente 20 mars 2006 og har nå termin 28 april 2007. :D

Vi gleder oss velig og jeg titter barneklær og utstyr igjen:D Første svangerskal gikk så og si greit. Vanlig kvalme med litt brekninger og oppkast i 2,5mnd og bekkenløsnig de 3 siste mnd og litt etter fødsel. Ble plaget meg betannelse i venstre eggleder men er i dag igjen på "tjukka" :D

Dette svangerskapet så gikk jeg bare i 2 uker kvalm med brekninger og oppkast.

Og bekkenløsning er bare minimum enda enn sist gang.

Så får meg viker det som om at blir bedre og bedre jo oftere jeg går gravid:)

Der er jo som sagt ulemper og fordeler med tette svangerskap men jeg vil ikke sitte som 30år og full av spillopper og skifte bæsjebleier... >:(

Næi, heller være ute og ake og gå på ski (Om det i det hele tatt er snø den tida da. )

Er i dag 20år og vil ha alle barn før er 25. Vi har beatemt oss for 4-5 barn.

Så dette kommer til å bli full rulle pulle ;P hehe.

Ellers så er jo eneste problem som jeg kan se hos oss er plass mangel og økonomi. Men hvem sliter ikke med dette i dag?? ;P

LYKKE TILL ALLE SOM HAR TO TETTE!!!!

DETTE KOMMER TIL Å GÅ SÅÅÅÅÅ BRA!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...