Gå til innhold

Hvor mange av dere gravide tilhørte disse sidene i 2005?


lurengren

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvor mange som har valgt to tette, og hvordan det går nå?Sv,.skap med en liten en...forventninger og tanker rundt det?

 

Spør fordi jeg fikk en attpåklatt i desember i fjor(13,18 år mellom de) og gjerne vil ha en til..og setter i gang prøvoing i disse dager.Samtidig er jeg engstelig fordi jeg var sengteliggende de 3 siste mnd nå sist, og med en 1-åring inbiller jeg meg at det kan bli litt av en utvikling.Takknemlig for svar.

Klem lurengren som er rugeklar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg fikk ei jente i desember 2005, har fra før en gutt på 5,5 og venter nå nr 3. Hadde kraftig bekkenløsning i mine andre svangerskap, med nr 2 var det ekstremt ille. Har allerede nå merket litt bekken smerter er kun 8 uker på vei. Tror dette kan bli tøft, men får gjøre det beste ut av det. Kom som et sjokk at jeg var gravid igjen hadde ikke planer om flere. Men er selvfølgelig kjempe lykkelig for det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde!

 

Fikk min første i november 05, og fant plutselig ut at jaggu var jeg på tjukka igjen, tross p-piller!!!! Aner ikke hvor langt jeg er på vei, har ikke hatt mensen siden forrige fødsel. Skal til lege den 18. desember. Verste av alt jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt, forrige gang kjente jeg det i hele kroppen at noe skjedde (nesten fra dag 1), puppene vokste og jeg var konstant trøtt. Nå kjenner jeg nesten ingenting. Det jeg kjenner ligner mest på luftsmerter..

 

Jeg synes tross alt det er flott da, for nå får jeg det andre barnet jeg ønsket meg så inderlig (selv om det kommer litt for fort i forhold til førstemann), men sambo er ikke like fornøyd. Han var liksom ferdig med unger han, skulle ikke ha flere (han har to da). Men men håper det går seg til med tiden..

 

Er veldig bekymret for bekkenet mitt da, forrige gang slet jeg med det hele tiden, og kjenner vondter der nede nå også. Og med en mer og mer aktiv 1-åring i hus ser jeg for meg det verste..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig og være gravid uten plager...foreløpig.

Da er du heldig. Og er jo bra med 2 tette...jeg har 3 barn i alderen snart 1 år. 13 år, 18 år....altså 3 enebarn.Ønsker at lille gutt skal ha en jevnaldrende, men igjen..har vært sengeliggende i siste sv,skap så er litt engstelig. Lykke til med sv,skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir koselig for småen di og ha en lekekamerat. Håper du ikke blir altfor dårlig. Vi har det jo ganske travelt med 1-åringer i huset-) Er jo akkurat slike ting jeg engster meg for. Men prøver nå for det.Blir flott med en til...så får pappen ta hovedansvar mens jeg er redusert:-)

 

Ønkser deg masse lykke til.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var fikk en gutt i februar i år og er nå 11 uker på vei med ny spire ;)blir spennende men travelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...