Gå til innhold

Rogalendinger....


leeah

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få GU eller tidlig UL i sandnes/stavanger

området uten å bli henvist av lege?

Har hatt problemer med undrlivet tidligere, og er så bekymret.. men har ikke fått legetime før 22 des..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saa vidt jeg har hoert har de ganske lang ventetid paa Hinnaklinikken? Jeg skal paa tidlig UL paa mamastork.no , de ligger midt i Stavanger sentrum. Vet ikke helt ellers hva de gjoer, om de tar alle gynekologiske undersoekelser o.l. De er 3 damer som ellers jobber paa Foedeloftet tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk kan jo ringe å forhøre meg rundt om kring har tidligere vert hos gyn spesialist runke mork i sandnes, han er dyktig men vet ikke helt om jeg får komme uten henvisning og tror i tilfelle det er veeldi lang ventetid... skal ut å reise like etter jul.. må liksom vite at alt er i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia ..

 

Jeg ringte nettopp og bestillte, og det gikk kjempe bra! Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt kontoret hans:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ringt rune mork men har ikke fått time der før 15 januar ,var på hinna klinikken forrige svangerskap der kostet det 800 kr for ul trengerikke henvisning heller der ,fikk time ganske kjapt der jeg iallefall ,men må le litt av dt du har skrevet lenger oppe ,

spesialist RUNKE BRAUT HAHAHA fikk meg en latter der ja på morra kvisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...