Gå til innhold

Hei igjen alle "spanjoler"! =)

lillemy73

Anbefalte innlegg

Lager en ny tråd jeg, ble så lang og uoversiktlig den andre..

Er fremdeles ikke på nett hjemme hos meg selv, men har nå fått tlf - hurra! - og regner med nettoppkobling neste uke (har linje, men venter på ny ruter med tilhørende passord etc..), så kanskje jeg blir litt aktiv igjen inne på disse sidene snart?? Føler meg litt isolert når jeg ikke får sjekket/svart på mail, lest norske aviser og sjekket babystatusen, så håper virkelig det ordner seg nå!!!

Er på tur til Lisboa denne helgen, veldig koselig by! :-) Men måtte ta til takke med hotellrommet i kveld, syk og sliten.. :-( har sendt mannen på farmaciaen, håper han dukker opp med noe som hjelper snart...

Men ellers går det veldig bra!! =) Kommet til uke 28 nå, og alt ser fremdeles veldig bra ut, det er nesten så jeg ikke tror det selv! Bt fint og stabilt, lite ødem, bare 1 kg vektøkning, helt fantastisk!! =D =D Men merker magen begynner å bli stor og tung, puster og peser som en hvalross for tiden, hehe..

Håper det går bra med alle dere andre "spanjoler" også? Hvordan går det med jobben memo? Og har du kommet vel til rette etter flytting nå 74-mod? Så at det var kommet et spm fra Tvilling, men kan dessverre ikke hjelpe der, kanskje noen andre har peiling? Og forresten, lycklig, tusen takk for mail, beklager at jeg ikke har fått svart, men du vet jo grunnen... når jeg deg på en av mailadressene dine nå, eller hadde du bare jobbmail? Du er vel godt ute i permisjon, kanskje lillegutt tom har kommet alt?? Spent på å høre!! :-) Ellers, alegre, lykkeliten og mamasita (tror jeg har husket alle nå..), håper alt går fint med dere også, og at dere koser dere med magene/barna!! ;-)

Logger ut for denne gang, men satser som sagt på å komme sterkt tilbake allerede fra neste uke!!

mange klemmer og fin helg til dere alle =)

Fortsetter under...

Hej, hej! Ingen baby här ännu, så det är bara att vänta.... Han har iallafall vänt sig rätt nu, så vi satsar på "vanlig" födsel. Börjar bli ganska tungt och jag slutade jobba för en vecka sen, så nu hoppas jag att han kommer ut snart.... Gott att höra att allt är bra med dig och inför min nästa graviditet vill jag ha ditt viktrecept.... Håller tummarna för att det fortsätter så och att din tredje graviditet blir problemfri! Vi får höras på mail när du är online igen, du har nog min privata adress, men jag skickar ett test för säkerhetsskull = )) Hoppas att du och alla ni andra får en riktigt fin förjulstid, här på Costa del Sol är det fortfarande somrigt väder, så det är svårt att tänka sig att julen ( och babyn ;-) närmar sig.

Stor kram

Hei, hei

Ja nå er det lenge siden sist, flott at det går bra med svangerskapet.

Nå har jeg rukket og pakke og flytte og komme i orden og alt det der... Utrolig, trodde aldri jeg skulle bli ferdig med pakkingen.

Fikk internet på fredag, så nå er jeg endelig på net. Har og følt meg isolert uten. Alt går fint, men er litt sliten akkurat nå, 2 åringen er travel.... Vært hos ei sur og bitchy jordmor som kjeftet for jeg hatt så få kontroller i Norge. Hun ville også at jeg skulle ta 2 vaksiner noe jeg ikke har gjort. Skal til ultralyd om 2 dager på en privat klinikk, det blir kjempespennende. Fått beskjed av jordmor å ta jod og jern (uten at hun hadde tatt noen prøver) har du tatt det? Er i uke 29, og mye større enn sist!!

Ellers så har vi blitt kjent med flere småbarnsfamilier, de fleste norske men og en spansk. "Storebror" hadde 2 års dag i går med de nye vennene sine og var veldig stolt!

Ha det fint så lenge. Klem

Heisann.

Fint at alt gár bra med dere alle :o)

Jeg er fortsatt i Madrid i den samme fordómte jobben, men har et háp om at de sparker meg i januar... he he he - det hóres jo helt forjaevlig ut, men er sá drittlei denne jobben, og kunne godt tenkte meg á ha noen máneder "fri" for á nyte barna litt mer.

Ellers er det juleferien som vi gár og venter pá ná. Jeg og guttene drar hjem til Norga (Orkanger) den 26 desember og skal vaere til den 7 januar. Sá jeg har gátt til innkjóp av en bærbar dvd-spiller til den stórste (20 mnd) slik at han kan sitte og se pá film pá flyet og ikke lage sá mye "besvær". Begge er jo flinke nár vi er ute og reiser, men ettersom jeg skal reise alene med de 2 sá er det godt á ha noe som avleder litt oxo.....

Puenten her i Madrid har vaert rolig - dumme meg tenkte jo at alle hadde dratt ut av Madrid sá pá lórdagen dro jeg til IKEA her - noe jeg aldri skulle ha gjort - det var tjukt av folk og biler overalt. Det nyttet ikke á parkere sá jeg mátte gjóre vendereis og dro til et annet kjópesenter i stedetfor.

I gár var vi pá Plaza Mayor og sá pá bodene som selger juleting, og sentrumen var oxo tjukt av folk. Skjónner ikke at de ikke kan holde seg hjemme? Det er et mareritt á dra ned til sentrum ná fór jul sá jeg skygger unna hvis jeg ikke er helt nódt.

Masse klemmer til dere alle :o)

Hei hei alle sammen. Så hyggelig å høre at alt går bra med alle sammen. Her tar vi det ganske rolig med juleforberedelsene, skal hjem til Norge den 21, så orker ikke stelle i stand så mye her hjemme. Lillegutt skjønner jo uansett ikke noe av det enda.. Gleder meg til norsk jul og ribbe :) nam nam!

Her i Barcelona er det også helt umulig å gå rundt i sentrum om dagen. Var på julemarkedet på søndag, men hadde heldigvis fått svigers til å sitte barnevakt så jeg slapp å ta med meg lillegutt og vogn og greier. Helt tjukt med folk!

Gleder meg til jul, men i januar må jeg nok til pers å begynne å søke etter jobb... Da er lillegutt 5 måneder ( tiden flyr!!!!) og siden det som oftest tar litt tid å finne noe må jeg nok begynne. Mannen min mener jeg kommer til å sabotere alle eventuelle intervjuer siden jeg vil være hjemme lengst mulig :) Får jeg ingen jobb kan jeg jo kose meg hjemme med lillegutt med god samvittighet :) :)

Skal prøve å stikke innom her før vi reiser, men hvis ikke så ønsker jeg dere en god jul alle sammen og et godt nytt år!

mange klemmer,

Gjest Lykkeliten2

heisann!

Her i Fuengirola går alt strålende. Amanda er blitt 2 måneder allerede og blir bare søtere og søtere. Hun er blid som en sol meste parten av tiden :) Jeg koser meg med å dulle med henne og gjøre i stand til jul for den lille familien vår. Men skal si det er stress å gjøre julehandel med barnevogn med en uforutsigbar baby i.. jeg får nervøst samenbrudd av grining i butikker..

Ellers er det lite nytt å melde. Det er liksom bare meg og babyen hele dagen mens mannen jobber.

Jeg er glad for ikke å være gravid lenger :)

Lykke til! gled dere til barnet kommer det er sååå koselig

God jul og godt nyttår til alle med -spanjoler

• 2 uker senere...

Annonse

Heisann!

Jeg foregrep visst begivenhetene ørlite grann her sist jeg var inne, har selvfølgelig ikke fått internettlinje ennå.... men jobber med saken, er fremdeles positiv, og satser på orden i saken tidlig i 2007 - nytt år, nye muligheter!! ;-)

Veldig kjekt å lese at det går fint med dere alle, det gjør det her også! =) Hatt en deilig og rolig julefeiring her i Spania, bare med kjernefamilien, og uten stress og mas - anbefales!!

Ellers er jeg bare rett innom nå, og vil benytte anledningen til å ønske dere alle alt godt for det nye året. Satser på å være her mye mer da, hehe..

God klem til alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...