Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg vurderer et av disse navnene til gutten min. Noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Kjetil er verdens vakreste framtidige ektemann for meg, så jo, d er nydelig....... (hmmmmm!!!!) Ivar kommer som en god nr.2.... (Troll av en bror) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Del Skrevet 8. desember 2006 Hæ??? Ikke akkurat navn du hører i sandkassa til daglig nei... Men, men.. Liker du dem så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Del Skrevet 8. desember 2006 Ivar er veldig vakkert. Noe av det fineste jeg har hørt. Jeg ønsker meg gutt nå og da blir det helt klart Ivar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Del Skrevet 8. desember 2006 Pøh... Ta heller Kjell Ivar, fin kombinasjon av to stygge navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #6 Del Skrevet 8. desember 2006 Huff det var en dårlig spøk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 8. desember 2006 #7 Del Skrevet 8. desember 2006 Ivar er fint, men Kjetil er bedre!!!! Ikke mobb!!! Blæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 8. desember 2006 #8 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg tror nok dette er et tulleinnlegg... men jeg må nå si at jeg syntes både Kjetil og Ivar er flotte navn jeg da. Som noen har sagt før.. så fint at man har forskjellig smak. Jeg kunne ALDRI ha kalt mitt barn for Neo eller Timian, men Ivar hadde ikke vært helt utenkelig. helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #9 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg synes at Liteik Ravi er kult. Ivar er jo litt rart. Høres ut som en kriminell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #10 Del Skrevet 8. desember 2006 Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #11 Del Skrevet 8. desember 2006 Både Kjetil og Ivar er flotte, klassiske navn. Ikke bry deg om dem som synes disse er gammeldagse, dette er navn som aldri blir uaktuelle. Alternativ til Ivar kan være Iver, kanskje? Det sto høyt på vår liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #12 Del Skrevet 9. desember 2006 OK navn. Synes Kjetil er fint, jeg. Ivar er jeg ikke fult så glad i, liker Iver bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 9. desember 2006 #13 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg synes Ivar er et veldig fint navn. Kjetil er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #14 Del Skrevet 9. desember 2006 To flotte stødige navn, du slipper også unna poppisdefinisjon uten at navnene blir for spesielle.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2006 #15 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjetil. Staut og vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå