Gå til innhold

Ikke ømme pupper, men...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har fått enormt såre brystknoppar den siste veka eg og (IKM ein gong mellom 12. og 19. desember). Det har eg aldri hatt før, heller ikkje då eg var gravid med førstemann, eller nokon gong i ammeperioden (utover dei par første dagane etter fødsel).

Eg ammar han enno, så eg trudde først det var han som hadde vore for voldsom, men det har ikkje gitt seg sjølv om han har vore "snill" med dei. Satsar på at det er eit symptom på graviditiet eg.

Annonse

Ja, jeg er førstegangsprøver.

Har jo ikke ventet så veldig lenge. Skulle vel hatt besøk 16 nov etter "pillesyklus" men venter i spenning hver dag. Er litt kjipt å ikke noe kontroll på el heller. Blir litt voldsomt å teste hver dag, når det kan ta flere måneder....

Enn du, noe testing på gang snart?

hehe vi har små prøvd siden i sommer men ikke noe alvorlig.. hehe

så ble veeeldig overaska.. :) Det erhelt merkelig.. her går jeg hele tida å tror å ønsker at jeg skal være gravid.. så kom testen.. fytti holdt på å dette av doskålen.. det er jammen anderledes å være gravid enn å gå å tro det..:) hehe

Det kan jo hende du er gravid da... jeg fikk alltid mensen rett etter pilleslutt uansett om det var på slutten av brettet eller midt inni.. hehe

2-3 dager etter ungått pille..

der er jo noen som er suuper fruktbare, og noen som blir gravid bare ved å "glemme en pille"

Jeg fikk besøk av tr på mandag,så her er det ingen testing på en stund..venter ikm rundt 3 januar!!! Prøver å være veldig positiv,så satser på at det går bra:) :) Veldig spennende ettersom vi er "nybegynnere"..veit det kan ta tid,men prøver å være så positiv som bare det!!

Håper syklusen din kommer fort i normal gjenge igjen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...