Fikk maibaby06 Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har til nå fullammet min sønn på 6 mnd og en uke. Forrige uke begynte jeg med litt smaksprøve på grøt på tidlig ettermiddag. Før jeg begynte med grøten la han seg halv åtte, sov så tre kvarter før han fikk påfyll av pupp og sov deretter til ca seks neste morgen. Nå etter at han begynte m grøt våkner han kl 21 så 2230 og så hver 2-3 time hele natten. I morges var han våken fra halv seks til ni, da var puppene tomme:-( og han var så sint at tårene sprutet før han sovnet oppå meg av utmattelse. Jeg er selvsagt også utslitt etter en slik natt. Er dette vanlig? Bør jeg ev gi noe annet i tillegg til eller i steden for grøt? Gruer meg til hver natt nå....
Blomman Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 noen blir mer urolige av grøten. Kan du ikke gi grøten på morgenen eller formiddag istedet slik at natten blir roligere. Ellers må man ikke starte med grøt - det kan like gjerne være fruktmos eller grønnsaksmos er det man gir først - kanskje babyens mage tåler bedre noe nnet. prøv deg fram og se hva som funker for dere
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 har hørt om mange der barna er mer våkne om natta i forbindelse med innføring av fast føde. En av sikkert mange grunner kan være at de blir mer tørst av maten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå