Gå til innhold

Mens-termin VS ul-termin?

Anbefalte innlegg

Har dere mens-termin lenge før eller etter UL termin?

Jeg har mens termin 23.12 og UL termin 24.12.

Med førstemann gikk jeg 12 dager over mens termin, men fødte 2 dager før UL terminen. Derfor tror jeg at jeg har god sjans til å gå en god stund over terminen denne gangen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7396186-mens-termin-vs-ul-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har menstermin I DAG!!!!!!!! og UL termin til tirsdag 12. Men er jo første på meg også. Dessuten så skal jeg holde meg til kule klubben. Gidder ikke føde enda. Herregud, når jeg først er i gang skal jeg i alle fall vaske ned huset skikkelig. I løpet av helgen.

Jeg skal være like effektiv som hun dama i den teite IKEA reklamen. Strikke litt mens jeg blir tatt bakfra! Gud bedre!

Annonse

Annonse

Jeg er nok en av de få rare som har UL termin før mens-terminen da. Vet ganske nøyaktig tiden for unnfangelse, da jeg på denne tiden ble utredet for mulige PCO. Det ble tatt både UL av eggcellene og hormonprøver akkurat i det aktuelle tidsrommet. Så, UL-termin 12.12., mens-termin 22.12. Er nok en god og lubben jente i magen min denne gangen da. Funksjonen til morkaka skal visst være bedre og bedre for hvert følgende barn og hun har suget opp alle nektarinene og klementinene jeg har proppet i meg :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...