Gå til innhold

Juni: Julebord i morgen....


Gjest

Anbefalte innlegg

Sambo og jg skal på julebord i morgen...skal være ganske så langt borte i grunn...ca 2 timer kjøretid en vei...d r overnatting og vi MÅ på en høytidelig mottakelse av penger sambo har fått fra Fritøe fondet (til skolegang) Vi skal da inn på "slottet" til Treschow og Hagen i Larvik...blir jo spennende alt dette, MEN!! gruer meg sånn...vi skal jo da være borte fra gullet fra ca kl 12 på formiddagen lørdag til ca kl 18 søndag kveld....hva ville dere gjort...?!?!? Ville dere latt sambo dratt alene på det som skjer søndagen (altså...han klarer sikkert å ta i mot penger helt alene:))?!?! eller?!?! uff...vet liksom ik helt hva jeg vil...vi har jo igrunn sagt i fra at vi kommer begge to og da er det kanskje også teit å ikke dra...uff...nei...tenker for mye tror jg!

 

MEN hva ville dere gjort?!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra og kos dere :) Dere er heldig som har den muligheten :) Mathias her er avheni av meg, siden han ikke tar flaska!

 

Du burde så absolutt bli med inn på treschovslottet altså! Det er en opplevelse i seg selv :) flott flott flott ja :)

 

Mathias klarer seg sikkert kjempefint denne tiden. :) Skjønner at det er vanskelig da. Er i grunn litt glad for at Mathias ikke tar flaska, for da trenger jeg ikke reise fra han hihi ;) MEN jeg er også veldig oppsat på at han skal bli vant til å sove borte, så det må jo skje en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. kanskje jeg må holde utkikk i avisa? kommer sikkert der den utdelinga? tror jeg har sett noe slikt der før?.. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet jo egentlig at vi burde gjøre det...men...hihi...rart m d!:)

 

MEN håper virkelig ik d r no avis sak d der...uff...nei...vil ik d da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner kjempegodt at det er vanskelig altså :) får vondt i magen bare av å tenke på å dra fra mathias over lenger tid jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d r skikkelig vanskelig dette...men jeg har forberedt meg på julebordet i laaaang tid nå og var klar for det...men når det plutselig ble mer vi skulle denne helga (uten Mathias) så ble d litt værre ja...jg begnner liksom å tenke at d blir for mange timer for lille tassen...men d r nok bare mg d r for mange timer for...men uff...tenk for en grufull opplevelse hvis lille mann ik "kjenner" mg igjen tenker jg...altså...innerst inne vet jg jo at han gjør d men!!!!!!!

 

ahhh...styr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med sambo du :) Han setter sikkert kjempepris på det, og du vil nok kose deg du også :)

Mathias vil nok ha litt fri fra mamma og pappa en stund ;)

 

Du får heller " plage " de andre der med å snakke om gullet hele kvelden og vise fram bilder på mobilen ;) Det gjorde nemlig jeg på julebord, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi...ja...jg har sørget for å ta mange bildet av gullet m mobilen..i tillegg til at jeg har klippet ut mange små bilder av han og lagt i veska:) klappet og klart til å skryte:)!!! hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...