Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Skal på julebord i morgen..., faktisk første gang jeg skal ut på "fest" siden gullet kom til verden(7 mnd siden!!!!!!!!!) ...hun sovner kl 20(ammer henne da -skal også gjøre det før jeg drar imorgen)...så skal mormor og morfar legge henne og være barnevakt. Pappan kommer hjem fra sitt julebord rundt midnatt, og overtar! MEN....gullet våkner ALLTID i 23-24 tiden , og har enda ikke sovnet uten puppen ! (tror ikke hun er sulten...spiser godt på dagen, pupp, grøt'*2 og middag)! Tar ikke flaske, selv ikke med mm i, og slettes ikke med mme i!!! Ammer henne enda 3 ganger hver natt(fra 23 - 7)!! Skal jeg overlate dette til pappan(er veldid flink med henne, og mener selv jeg bare skal være ute og kose meg - dette skal han ta seg av!)? , eller bør jeg rett og slett holde meg hjemme?? Er så i tvil? Har jo veldig lyst til å komme meg litt ut ....er jo veldig lenge siden sist, men ikke for enhver pris da..:\ Hva ville dere gjort da jenter?
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 tja, har bare en ting å si jeg! la faren kosa seg med sin datter og gå ut og kos deg! det var det du ville høre, sant?! ;-))
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Jeg ville vel i allefall sørget for at hun tok flaske før jeg hadde dratt.(de sier jo at de ikke trenger mat om natta når de er over 6 mnd, men det er faktisk noen barn som er sultne!!) Og jeg ville også valgt å ikke drikke, i tilfelle man måtte hjem og amme. Alltid spesielt første gang man skal ut. Og det er kjedelig å dra ut og bare sitte og tenke på om alt er greit i heimen. Uansett, lykke til.
Tigergutt Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Da snuppa var 7,5 mnd gammel skulle jeg være vekk fra henne i et døgn. Hun spiser grøt og middag, men pupp så mye hun vil - og gjerne pupp 2 - 3 ganger hver natt. Hun nekter å drikke både mm og mme fra flaske. Vann er helt greit. Jeg pumpet meg masse før jeg dro avgårde, og regnet med at bare jeg var langt nok vekk, så ville hun drikke melk fra flaske. Neida!!! Pappa'n prøvde både på dagen i våken tilstand, og på natten da hun våknet. Hun nektet å drikke melk! Han prøvde å gi henne litt vann, i tilfelle hun var tørst, men ville heller ikke det. Hun våknet 3 ganger den natten jeg var vekk, og hun vugget henne i søvn igjen. Det gikk faktisk veldig greit. Hun fikk også lov å ligge i sengen min, og da roet hun seg ordentlig. Kos deg masse på julebord. Babyen din greier seg fint uten mat de timene du er vekk. Blir det for ille, så får pappa'n heller stå opp og gi grøt. En kveld/natt går det greit. Jeg hadde det forresten kjempe gøy - håper du får det samme. Klem
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Skal ikke drikke i tilfelle nei!!! Har trent med flaske i 1 mnd nå, men hun vil IKKE!!! Synes det er så sårt når hun skriker etter meg og jeg ikke er det.....,men jeg må jo kunne ta meg en tur ut før hun er 1 år gammel? Huff, er så itvil..... Har jo egentlig gledet meg lenge til dette, og trodde vel at vi hadde klart å avvenne henne til denne tid...,men så har det vært sykdom,tenner og div, og hun får fortsatt mye pupp på natta....! Har kjøpt kjole og 2 øl...:\
Libido- Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Pump deg og ha en flaske klar. Er hun sulten nok tar hun flaska! De fleste tar flaske når mor ikke er i nærheten og de ikke har annet å ty til.
Tigergutt Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Meg igjen.......... Bare dra - det går så fint! Ida er kjempe sulten hver natt, men hun greide seg strålende det døgnet jeg var vekk. Hun levde på grøt, middag, frukt og vann. Nektet både utpumpet melk og mme. Det visste vi egentlig på forhånd. Forresten, jeg har nytt alkohol flere ganger og ammet når jeg har kommet hjem. Har du lyst å ta noen glass i morgen, synes jeg du skal gjøre det. Det er ikke farlig å ta litt alkohol!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 hehe, hun her tar også vann på flaske, det er helt greit, men melken skal komme fra puppen !!! Sånn er det bare Skal pumpe meg slik at pappan kan forsøke å gi henne ... ...jeg er jo uansett ikke så langt unna, så skulle det bli krise så er det jo bare å ta en bil hjem... jaja, da blir det vel julebord på meg allikevel HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Jeg tror ikke hun ER sulten...., det er nok mer for kosens skyld hun våkner HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Men 1000-takk alle dere...,da tar jeg meg en tur på julebord i morgen
Tigergutt Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Jeg var en flyreise unna hjemmet, og visste at jeg ikke kunne komme hjem for å gi mat. En måneds tid før jeg skulle dra avgårde, begynte jeg å grue meg. Jeg bestemte meg da for å enten dra og "glemme de hjemme" eller så fikk jeg holde meg hjemme. Jeg er veldig glad for at jeg dro, for da fikk pappa'n prøvd seg litt mens jeg var vekk. Selv om det ble litt byssing om natten, så gikk det over all forventning. Ida spiser, som tidligere nevn, pupp både 2 og 3 ganger hver natt. Ett av måltidene er hun sulten, resten er nok kos. Men, nå vil hun nesten ikke ha pupp om dagen, og derfor holder jeg ut dette fremdeles.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Samme her da!!! Er ikke så interessert på dagtid, så det blir mye pupping på natten! , men det gjør egentlig ingentig! Skal la pappan få kose seg hjemme jeg;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå