Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 det virker nesten som om noen her inne konkurrerer om å ha det mest spesielle navnet på ungen sin? fra mitt synspunkt syns jeg mange av navnene går laaaangt over streken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Litt enig med deg der ja. Men så er d morsomt å ha et orginalt navn på ungen også da!! Men noen ganger kan d nok dras litt vel langt som Timian Neo, Jeremias Andorius, Thabita Sakarinia o.s.v litt voldsomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Del Skrevet 8. desember 2006 helt enig med deg... mange spesielle navn som er fine..men det finnes en grense... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 8. desember 2006 #4 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er vel en av de du IKKE kritiserer da... Hadde heller brukt Neo enn Marcus for å si det sånn... Det verste jeg vet er folk som er SÅ lite oppfinnsomme at de MÅ bruke topp 10 navn. Og heldigvis er vi forskjellige ellers kunne vi bare lagt ned navnedebatten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Del Skrevet 8. desember 2006 så over her at du har foreslått noen søte navn..så nei..du er ikek den jeg "kritiserer" selom det ikke er ment som å kritisere...men her inne er det fullt av hormoner, så er vanskelig for folk å ikek ta det til seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 8. desember 2006 #6 Del Skrevet 8. desember 2006 Ok Jeg digger at vi kan diskutere... Og jeg har både fått kvasse komentarer og hyggelige tilbakemeldinger på navneforslagene mine. Og det er helt greit, tar meg ikke nær av det. Men det er noen her inne som mener at noen er "slemme" mot dem. For min del sier de bare det de mener og hvis noen ikke tåler det, bør de ikke komme med innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 8. desember 2006 #7 Del Skrevet 8. desember 2006 Enig med Mook.. Men d får da finnes grenser på hvor ondskapsfulle enkelte kan være... Har man bare dritt og komme med, stå heller over å si noe som helst... Greit nok at man skal være ærlig, men alt er vel ikke like betydningsfult og ytre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #8 Del Skrevet 8. desember 2006 Synd for deg da..-for at du lar deg provosere av hva andre synes er fine navn. Du må jo være provosert etter som du gidder å skrive et innlegg her om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #9 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjenner ei lite Tabitha, jeg ) Kler navnet sitt så godt atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2006 #10 Del Skrevet 9. desember 2006 Jammen ikke så lett å la være, det er jo levende mennesker som må slite med det i årevis. Noen av disse navna er ikke navn, bare fine lyder... Kall barna Sem, Kam og Jafet, så er dere sikre på at INGEN i hele VERDEN heter det samme som ØYENSTENEN deres, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå