Gå til innhold

Juni: Hvordan reagerte deres småttiser på 3 og 5 mnd vaksinen?


så var vi 4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Poden her reagerte ik no på den første...men etter den andre ble han litt slapp og varm, men han hadde ik feber el no...han ble litt sånn "mamma-dalt" skulle bare sitte og slappe av på fanget og sånn...utrolig deilig syns jg da...d har han aldri hatt tid til i hele sitt liv:) Han sovna til og med i armene mine...d må jg helt tilbake til dagen han ble født sist han gjorde d!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet reagerte likt på begge vaksinene. Han fikk litt forhøyet kroppstemperatur, men ikke feber.

Jeg valgte dessuten å ikke ta pneumokokk (hvis det er slik det skrives) sprøyta denne gangen. Det falt ikke i helt god jord hos jordmor, men som hun sa kan hun ikke overstyre meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som en lege sa til meg en gang.. Det er greit å ta de vaksinene som er "pålagt" for de er godt dokumentert, men hvis vaksina er et nytt tilbud og frivillig så er det som regel fordi de trenger mer dokumentasjon, så det vil si at barna våre blir forsøkskaniner. (jeg vet at alle vaksiner er frivillige, men håper dere skjønner hva jeg mener)

Skal nå sies at jeg i tillegg er veldig skeptisk i utgangspunktet siden jeg såvidt overlevde selv etter trippelvaksina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge gikk kjempefint ! Teodor ble nok mer fornærmet enn det gjorde vondt, gikk fort over ! Han fikk bitte-bittelitt feber den første gangen, men ikke noe den andre gangen :) Sov kanskje litt ekstra mye.... Mye verre for meg enn for han! Jeg er helt på gråten jeg !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sanna reagerte m å være urolig og ha kort lunte og maveknip etter 3mnd, på 5 mnd hadde hun ca 39 i feber i 1,5 døgn og var skikkelig slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den første vaksinen ble utsatt 1 uke pga feber.. gikk helt greit. gråt litt dagen etter han fikk den , på kvelden.

den andre vaksinen fikk han selv om han var litt tett i nesa. hadde ingen reaksjoner da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...