Magiska Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 Liker disse to navnene, gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Disse var fine Mook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 8. desember 2006 #3 Del Skrevet 8. desember 2006 Lilly er fint, men Leon blir bare Byggballe (!) for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Del Skrevet 8. desember 2006 Lilly er kjempefint! Leon liker jeg ikke noe særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 8. desember 2006 #5 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg synes begge navnene er veldig fine, spesielt Leon:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #6 Del Skrevet 8. desember 2006 Leon er en stygg stygg hund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #7 Del Skrevet 9. desember 2006 Leon er fint, Lilly er jeg ikke fult så glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor2005 Skrevet 11. desember 2006 #8 Del Skrevet 11. desember 2006 Lilly er koselig, jeg foretrekker stavingen Lily. Leon synes jeg ikke var så fint - litt harry liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå