Gå til innhold

Ingen tegn til fødsel klubben!

Anbefalte innlegg

Jeg melder meg herved inn i "ingen tegn til fødsel klubben"

Hos meg er det ikke noe som helst som skjer!

Ikke noe:

Slim

Utflod

Blod

Propp

Murringer

Kynnere (plutselig slutt på det også)

Rier / veer

Nada niks, ingenting

Flere som vil være med?

Klem fra meg, i kjempe form!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7395750-ingen-tegn-til-f%C3%B8dsel-klubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, så absolutt!! Kunne tenkt meg en joggetur, med en fin spurt på slutten!!

Synd det ikke er snø her, for da kunne vi jo tatt en tur på ski/snowboard? Det hørtes fristende ut :)

Skal vi ta "om å gjøre å gå lengst over termin, UTEN plager?!!!"

Annonse

Jeg tror kanskje jeg melder meg ut av klubben... tror kanskje jeg har rier. Eller kanskje jeg har gått så langt inn i overtidståka at jeg kjenner ting som ikke er der. Det har ihvertfall skjedd mye de siste timene. Bare det ikke blir borte nå!!!! er på 7ende overtidsdagen så jeg mener jeg har retten til å føde på min side nå.

Jeg melder meg inn i klubben..... men hvis bobaloos har rier nå så kan jeg snart melde meg ut igjen!!!! Ååååå herregud, nå ble jeg glad!!!! Reis deg opp og gå rundt jente!!!! Det kan gjøre at de blir kraftigerer:)))))))))))

JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUU........

*ler*...............

Jeg hadde gitt mye for noen rier nå ja!!! Spleise på en dag på tusenfryd............. sikkert ikke mange hundre tusen kroner som skal til for å få åpnet det for noen stakkars timer;)))

Men Bobaloos...... hva skjer a???

Annonse

Kunne egentlig tenkt meg å dratt en tur på byen jeg!!

Det er jo så mye bra musikk for tiden, og vi kan jo ha det gøy uten alkohol!

Dessuten så føler jeg meg rett og slett rå-sexy om dagen med vannhode og 20 ++ kg ekstra.

Er noen med?

Jeg melder meg også inn her... Er 1 uke på overtid i dag, og i bedre form enn jeg har vært på flere mnd.

T.o.m. bekkenplagene har gitt seg!?!?

Her er det heller ingen tegn til blod, slimpropp, vannavgang eller rier.

Sitter og ser kjedelig tv med jeg trykker i meg en pose chips helt alene.

Vil også være med på joggetur!!

Jeg melder meg inn med forbehold mot å 'jinxe' evt overtid. Jeg er m.a.o. som kjent her MED GLEDE!! Men, løp til bussen istad med 5 cm hæler, så jeg utfordrer skjebnen:)

Føler faktisk at jeg har fått mer energi enn før, men smertene er her fortsatt for min del, ergo ikke like festlig som deg Angela:)

Princessg; ikke noe problem. Vi fikser rullestol! :-)

Tenk dere for et syn!!! En hel haug høygravide joggenes og dansenes rundt!! *ler*

Jeg har hatt kynnere siden uke 24, til dels også veldig vonde. Men siste ukene er alt forduftet av sånne ting.

Det hørtes bare heeelt GRRRREEAT ut :)

Amme bh'er og så kan vi kanskje få lånt noen sånne netting-truserfra føde-avdelingen! (Netting er jo cool).

Kun hvite klær (tights såklart) og så kan vi ha wet "T-shirt" konkuransse, slik at cellulitter, strekkmerker, hemorider, og u-barberte legger kommer til syne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...