Magiska Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 Fine navn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 8. desember 2006 #3 Del Skrevet 8. desember 2006 igrunn ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 8. desember 2006 #4 Del Skrevet 8. desember 2006 eehhhh... nei, syntes dessverre ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Del Skrevet 8. desember 2006 NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #6 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg syns Engla og Elis var fin fint jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #7 Del Skrevet 8. desember 2006 Elisabeth er bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 8. desember 2006 #8 Del Skrevet 8. desember 2006 Elisabeth er mindre pent... Og ikke like fint som Engla ell Elis nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 8. desember 2006 #9 Del Skrevet 8. desember 2006 Melis..? Hvor har du trykket i Elis forresten? Eeelis eller Eliiis? Det siste går jo an, men det var ikke den uttalen sio slo meg først.. Liker ikke Engla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #10 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg kjenner en liten gutt som har Elis som andre navn. Det er vel den svenske formen for Elias, så vidt jeg har forstått og jeg synes det er tøfft! De utaler det Eeelis. Engla, derimot, liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 10. desember 2006 #11 Del Skrevet 10. desember 2006 Liker Engla jeg.. vet om en liten jente i sverige som heter det. Har ikke hørt Elis før. men etter å ha sagt det høyt noen ganger liker jeg det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingen Skrevet 10. desember 2006 #12 Del Skrevet 10. desember 2006 Søte navn, likte Engla best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #13 Del Skrevet 10. desember 2006 Kjempefine! Likte de med en gang jeg så overskriften. Leste Elis som et guttenavn, men ble litt usikker etter Elisabethassosiasjonene her. Er det det? Elis er nytt for meg, men Engla har jeg hgørt, og liker det godt. Syns du har god smak, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå